Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مطبوعات اسپانیا پس از شکست سنگین بارسا با طوفان امباپه + عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
رسانه‌های معتبر چاپ اسپانیا در روز چهارشنبه با تیترهای درشت به شکست بارسلونا واکنش نشان دادند و بارسا را تیم شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت خوانده و از طوفان امباپه تمجید کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌های چاپی امروز اسپانیا در مورد نتیجه دیشب بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن، طوفان کیلیان امباپه و خاموشی سرد مسی پرداختند که تیترهای درشت این 4 رسانه دست اول جالب توجه بود.

در ادامه شما را به خواندن تیترهای مهم 4 رسانه معتبر اسپانیا دعوت می‌کنیم که پس از بازی دیشب به چاپ رسیدند:

نشریه موندو دیپورتیوو | امباپه بارسای شکننده و بی‌شخصیت را شکست داد

نشریه چاپ کاتالونیا در مورد بازی دیشب از بارسا به عنوان تیم شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت یاد کرد که برابر امباپه شکست خورد و اضاه کرد که پاریسی‌ها نشان دادند چقدر قدرتمند هستند و توقف نمی‌کنند.

نشریه AS | طوفان امباپه

نشریه آ اس اسپانیا چاپ شهر مادرید با عکسی از امباپه، نمایش درخشان دیشب او با یک هت‌تریک خیره‌کننده را روی جلد خود به چاپ رساند. همچنان از مسی یاد کرد که بار دیگر در یکی از شب‌های مهم اسیر حریف شد و هیچ کاری نتوانست.

البته این روزنامه با انتشار مصاحبه مهم امباپه در مورد آینده‌اش نوشت: من آینده‌ام را به خاطر یک بازی مشخص نمی‌کنم.

نشریه اسپورت | امباپه بارسا را شکست داد

نشریه دیگری از کاتالان و از منابع نزدیک به بارسا شکست تحقیرآمیز دیشب این تیم را تیتر درشت خود انتخاب کرده و از نمایش درخشان امباپه یاد نمود. همچنان این رسانه اشاره کرده که حذف احتمالی تیم کومان در راه است.

نشریه مارکا: امباپه کار بارسلونا را تمام کرد

با باخت 4-1 دیشب بارسلونا بارسلونا تیتر بالا روی جلد مارکا به چاپ رسید که از یک شکست وحشتناک در لیگ قهرمانان یادآوری می‌کرد. مارکا در نوشته امروز خود پی‌اس‌جی را تیم برتر میدان خطاب کرده و و از هت‌تریک امباپه به عنوان بارسلونا در آستانه حذف اشاره نمود. در گوشه دیگر این روزنامه همچنان به تقابل امشب سویا با دورتموند آمده که شاگردان لوپتگی تشنه پیروزی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала