همسر رهبر کوریای شمای پس از یکسال سرانجام آفتابی شد

© AP Photo / Korean Central News Agencyهمسر رهبر کوریای شمای پس از یکسال سرانجام آفتابی شد
همسر رهبر کوریای شمای پس از یکسال سرانجام  آفتابی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
همسر رهبر کوریای شمالی امروز (چهارشنبه) برای نخستین بار در طول بیش از یک سال در انظار عمومی و در کنار همسرش در یک کنسرت دیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگران کوریای شمالی "رودونگ سینمون"  تصاویری از "ری سول جو" همسر کیم جونگ اون، رهبری کوریای شمالی را در یک کنسرت که در بزرگداشت تولد کیم جونگ ایل، پدر رهبری کوریای شمالی برگزار شد، منتشر کرده است.

همسر رهبری کوریای شمالی اغلب در کنار وی در رویدادهای مهم دیده شده اما از جنوری سال گذشته میلادی در انظار عمومی دیده نشد و این گمانه زنی را به وجود آورد که شاید  وضعیت سلامتش مساعد نباشد.

کیم جونگ اون با معشوقه قبلی اش دیده شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2020
کیم جونگ اون با معشوقه قبلی اش دیده شد + عکس

سرویس اطلاعات ملی کوریای  جنوبی نیز روز سه شنبه به قانونگذاران این کشور گفت که به نظر می‌رسد همسر رهبری کوریای  شمالی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در انظار عمومی ظاهر نشده اما دیده شده بود که با سه فرزندش بازی می‌کند.

توشیمیتسو شیگمورا، پروفسور دانشگاه واسدا توکیو و مولف کتابهایی درباره خاندان کیم میگوید تئوری‌های بیشماری درباره چرایی دیده نشدن ری طی یک سال گذشته وجود دارد.

او گفته است: شنیده‌ام که او کودک دیگری به دنیا آورده است که ممکن است چهارمین فرزند او باشد و او اکنون بابت پاندمی کرونا تمایلی ندارد چندان در ملاء عام دیده شود. با اینکه دولت پیونگ یانگ همچنان تاکید میکند که هیچ موردی از این بیماری در این کشور دیده نشده است.

توشیمیتسو شیگمورا همچنین گفت: نظریه دیگری هست مبنی بر اینکه رابطه میان ری و کیم بد است و اینکه آنها با یکدیگر نیستند یا شاید کیم تصور کرده که همسرش بابت نوع پوشش و مدل مو خیلی مورد توجه قرار میگرفت. این موردی نیست که خوشایند یک دیکتاتور در کشوری باشد که تا این حد مردسالار است.

ری سول-جو" همسر رهبر کوریای شمالی آخرین بار 25 جنوری 2020 به همراه همسرش در تئاتری به مناسب آغاز سال نو دیده شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала