بیل گیتس به کشور های ثروتمند: از گوشت مصنوعی گاوه استفاده کنید

© AP Photo / Samuel HabtabАмериканский предприниматель Билл Гейтс
Американский предприниматель Билл Гейтс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
بنیانگذاران شرکت مایکروسافت، می گوید برای مقابله با تغییرات آب و هوا، مردم کشورهای ثروتمند به جای گوشت واقعی گاو، باید گوشت مصنوعی بخورند.

به گزارش اسپوپوتنیک، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت از کشورهای ثروتمند خواست تا برای نجات کره زمین به گوشت گاو مصنوعی روی بیاورند. این مطلب را میلیاردر این را در مصاحبه با Technology Review از انستیتوی فناوری ماساچوست اظهار کرد.

بزرگترین دشواری بشر از دید بیل گیتس در آینده   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
بزرگترین دشواری بشر از دید بیل گیتس در آینده

گیتس گفت: "من معتقدم همه ملت های ثروتمند باید 100 درصد به گوشت گاو مصنوعی روی بیاورند." طبق ایده او، این کار باید انتشار گاز متان را کاهش دهد.

در همین زمان، میلیاردر یادآور شد که می توان به اختلاف سلیقه با گذشت زمان عادت کرد. گیتس افزود برخی حتی طعم گوشت مصنوعی را بهتر از گوشت طبیعی می دانند.

پیش از این، بیل گیتس گفته بود که بشریت برای چنین چالشی مانند تغییر آب و هوا آماده نیست. وی خاطرنشان کرد که همه ساله میزان مرگ و میر ناشی از این عامل "حتی بیشتر" از بیماری شیوع ویروس کرونا خواهد بود.  

پیش از این گیتس گفته بود که انتشار گازهای گلخانه ای با انرژی حاصل از سوزاندن ذغال سنگ، نفت و گاز ارتباط دارد. وی پیشنهاد داد، که در آینده، انرژی هسته ای باید به یک منبع دائمی انرژی تبدیل شود، زیرا انرژی خورشیدی و بادی قادر به انجام این عملکرد به طور مداوم نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала