Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در دو راهی ماندن و رفتن؛ بارسا چه چیزی کم دارد؟

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
شکست بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن ضمن این‌که این تیم را تحقیر کرد اما آینده مسی را نیز دوباره زیر سوال برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شکست‌های مخوف و خاطره انگیز مقابل رُم، لیورپول و بایرن مونیخ یک دوره ناخوشایندی در تاریخ بارسا رقم زده که مسی را در آستانه جدایی قرار داده است.

پی‌اس‌جی بدون آنخل دی ماریا و نیمار وارد بارسلونا شد، با این وجود کیلیان امباپه با یک هت‌تریک خیره‌کننده موفق شد به پیروزی 4-1 شد.

بارسلونا در مقابل باشگاه پاریسی بازی خوبی انجام نداد و همه نقاط ضعف این تیم توسط تیم کاملا بی‌رحم مائوریسیو پوچتینو برجسته شد.

شکنندگی دفاعی وجود داشت و تصمیم برای بازگشت جرارد پیکه پس از مصدومیت طولانی در این مسابقه را خیلی ضعیف جلوه داد.

رونالد کومان با بازی‌های فعلی در لیگ مورد ستایش قرار گرفته اما در اولین آزمایش واقعی سال تقویمی، تیم او مانند یک کاغذ دستمال مرطوب جمع شد.

یکی از بحث‌های که بیشتر حالا مطرخ گردید، موضوع مسی است که تمایل به ترک باشگاه در تابستان گذشته داشت که پس از شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ به شدت دنیای فوتبال را غرق کرد.

با این حال، فقط چند ماه خیلی زود با شکست سنگین دیگری مقابل تیمی که از نظر مالی کاملاً مجهزتر است و می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، دقیقاً در همان موقعیت قرار دارد.

آخرین شکست فقط به ناامیدی مسی افزوده و با توجه به این‌که PSG یکی از باشگاه‌هایی است که به او علاقه دارد تا در تابستان با او قرارداد ببندد، زیرا حتی کسی تصور نمی‌کند که او سه‌شنبه را چگونه سپری کرد، مثل این‌که او نیز لباس سفید پاریسی را پوشیده باشد.

خوان لاپورتا و ویکتور فونت اساس مبارزات انتخاباتی خود را بر این اساس مطرح می‌کنند که می‌توانند آینده مسی را در این تیم تضمین نمایند، با این حال آنها کاملاً آگاه هستند که شکست لیگ قهرمانان مقابل PSG این تلاش را بیش از پیش به چالش کشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала