Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون 5000 یورو جریمه شد

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Ювентус" Джанлуиджи Буффон во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Вратарь ФК Ювентус Джанлуиджи Буффон во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس به دلیل اظهارت تندش علیه پارما مبلغ 5000 یورو جریمه شد و از محرومیت فرار نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس به دلیل اظهارات‌اش بر علیه پارما در جریان پیروزی 0-4 تورینی‌ها در ماه دسامبر در معرض محرومیت یک مسابقه قرار گرفت اما وی تنها با جریمه 5000 یورویی از این کار فرار کرد.

هنگام فریاد زدن دستورات‌اش به هم تیمی مانولو پورتانوا، دروازه‌بان 43 ساله در حالی که مرتکب تخلف شده بود، از سوی دوربین‌ها شکار شد.

بخش انظباتی فدراسیون فوتبال ایتالیا علیه بوفون پرونده‌ای را آغاز كرد و دروازه‌بان باسابقه از خطر محرومیت یك جلسه‌ای البته دور شد اما با این حال دادگاه فدرال ملی ارجاع FIGC را فقط در جلسه روز پنجشنبه "پذیرفت" و بوفون ملی پوش سابق ایتالیا فقط با جریمه‌ای 5000 یورویی روبرو گردید.

بوفون از زمان بازگشت از پاری‌سن‌ژرمن به تورین در سال 2019 به عنوان ذخیره شزنی عمل کرده و در این فصل 9 بازی در تمام مسابقات انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала