Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترفند جالب رئال برای غارت ستاره نارویژی دورتموند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند دوست صمیمی مارتین اودگارد در رختکن تیم ملی ناروی است و رئال مادرید می‌خواهد از این امر به سود خود استفاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ هالند مهاجم نارویژی بوروسیا دورتموند در کنار کیلیان امباپه به دو ستاره بزرگ این روزهای اروپا بدل شده‌اند که باشگاه‌های پولدار را به شدت علاقمند خود ساخته‌اند. هر دو پس از نمایش‌های شان در لیگ قهرمانان بیشتر اما در لیست آرزوهای جدی رئال مادرید قرار گرفته‌اند.

با این حال یکی از کسانی که می‌تواند بیشتر به رئال نزیدک باشد و گزینه مناسب باشد هالند است. اولاً به دلیل هزینه‌اش 75 میلیون، قیمتی که با پایان یافتن بازار تابستانی 2021 بند آن را مشخص می‌کند و دوم این که بازیکن نارویژی می‌داند که بیرون از بوروسیا دورتموند با بازیکنان عالی بیشتری می‌خواهد هم بازی شود.

اما گویا دلایل کمی وجود دارد که هالند را به برنابئو بیاورد، رئال مادرید برگ برنده‌اش مارتین اودگارد را می‌داند.

اگرچه درست است که او اکنون به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد اما وی یکی از ستاره‌های آینده‌دار خط میانی رئال بر شمرده می‌شود.

علاوه بر این، به دلیل حضور در تیم ملی، هالند و اودگارد دوستان خوبی هستند که می‌تواند مهاجم آینده‌دار فوتبال قاره سبز را به پایتخت اسپانیا برساند، جایی که هواداران از فلورنتینو پرز می‌خواهند هر کاری را برای جذب او انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала