Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسرت مسی و رونالدو در فاصله یک شب! + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
رونالدو و مسی در فاصله یک شب در اولین بازی شان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست خوردند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس به همراه کریستیانو رونالدو در دور رفت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو شکست خورد.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
ورزش
پورتو 2 یوونتوس 1؛ دو اشتباه در شروع هر نیمه برای شکست کافی بود

در واقع باز هم یووه و رونالدو در دور رفت مرحله‌ی یک هشتم نهایی مانند فصل گذشته بازنده بودند. اما دقیقا یک شب قبل از اینکه کریستیانو رونالدو به همراه یووه مقابل پورتو شکست بخورد، لیونل مسی هم به همراه بارسلونا با نتیجه‌ی چهار بر یک مقابل پاری سن جرمن شکست خورده بود.

البته که شکستی که کریستیانو رونالدو متحمل شد بسیار سبک تر بوده و در خانه‌ی حریف بود اما شکست لیونل مسی در نیوکمپ و با نتیجه‌ی چهار بر یک بود و دیگر باید کار بارسا را در لیگ قهرمانان تمام شده دانست اما رونالدو و یووه همچنان در بازی برگشت شانس خوبی برای صعود دارند چرا که تنها یک گل می‌خواهند اما مسی و بارسلونا در پاریس حداقل 4 گل برای صعود نیاز دارند!

در واقع هم مسی و هم رونالدو در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست خوردند و در فاصله‌ی یک شب دو تصویر در حال افسوس خوردن از آن ها به ثبت رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала