Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو، په‌په؛ دیروز دوست امروز آشنا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و په په
رونالدو و په په - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
یوونتوس و پورتو در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و دیداری جذاب و دیدنی را برگزار می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، از نکات جالب این دیدار، تقابل رونالدو و په په است که این بازی را جذاب می‌کند چرا که این دو، دوستانی صمیمی بوده‌اند که اکنون رو در رو شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو و په په سال ها در رئال مادرید هم‌تیمی بودند و افتخارات زیادی را کنار هم به دست آوردند. آن‌ها در تیم مادریدی بسیار با هم صمیمی بودند و ارتباط نزدیک و دوستانه‌ی آن‌ها از هیچ کس پوشیده نبود. از طرفی با توجه به اینکه هر دوی این بازیکنان پرتغالی هستند، رونالدو و په په در تیم ملی پرتغال هم ارتباطی بسیار نزدیک با هم داشتند و دوستانی صمیمی بودند. رونالدو و په په در تیم ملی پرتغال افتخاراتی تاریخ به دست آوردند و در یورو 2016 و همچنین لیگ ملت های اروپا قهرمان شدند.

اکنون رونالدو و په په در قالب بازی یوونتوس و پورتو در کشور پرتغال به مصاف هم می‌روند و باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد و چه اتفاقاتی میان این دو چهره می‌افتد. دیدن جدال های په په و رونالدو در این بازی جالب خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала