Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز قصد بازنشستگی ندارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز می‌گوید که قصد ندارد به زودی بازنشسته شود زیرا در صدر جدول بهترین گل‌زنان لالیگا قرار دارد و تیم‌اش نیز در صدر جدول رقابت‌ها تکیه زده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز سوارز با انتقاد از پیشنهادات برخی که باید در تابستان بازنشسته می‌شد تأکید کرد که "از شر من هیچ کسی خلاص نخواهد شد" زیرا تا جایی که بخواهم پیش می‌روم.

این بازیکن 34 ساله در زندگی با اتلتیکومادرید خوشحال است و در فصل جاری با 16 گل حیرت انگیز در 19 بازی صدر جدول جدول گل‌زنان لالیگا را در این فصل در اختیار دارد، در حالی‌که دوست صمیمی و هم‌تیمی سابق‌اش در بارسلونا (لیونل مسی) نزدیک‌ترین تعقیب کننده اوست.

سوارز به ESPN گفت: "من هنوز احساس می‌کنم از این لحظه‌ای که امروز در میان بهترین‌های فوتبال حضور دارم لذت می‌برم. بعضی‌ها باور نمی‌کردند که من هنوز هم می‌توانم در این سطح باشم. من هم همین اشتیاق را دارم. من امیدوارم که امسال، سال دیگر و هرچند سال که باشد همچنان رقابت کنم و بهترین تلاش خود را می‌کنم تا زمانی که متوجه شوم تا آنجا که می‌توانم پیش بروم. اما هیچ کس از شر من خلاص نخواهد شد. من تصمیم خواهم گرفت که بروم."

زندگی درخشان سوارز در نیوکمپ - که باعث شد وی یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و چهار قهرمانی در لالیگا را کسب کند - در تابستان سال گذشته به پایان ناعادلانه رسید زیرا رونالد کومان مربی جدید بارسا به ستاره اروگوئه‌ای گفت دیگر نیازی به حضورش در این باشگاه ندارد.

بسیاری‌ها پیشنهاد کردند که در نهایت یک معامله 5 میلیون پوندی توسط اتلتیکو انجام شد، سوارز می‌خواست آخرین سال قراردادش در بارسا را سپری نماید اما این‌گونه نشد.

وی با گل‌های خود اتلتیکو را با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم رئال مادرید رده دومی، تیم‌اش را در صدر جدول حفظ کرد.

سوارز اضافه کرد، گرسنگی برای ادامه کار و بهبود سطح‌اش کم شدنی نیست: "من از آن دسته بازیکنانی هستم که همیشه خود را لجباز توصیف کرده‌ام. وقتی دو، سه، چهار بار چیزی را امتحان می‌کنم و نتیجه نمی‌دهد، من از آن بازیکنانی نیستم که اجازه دهم سرشان را پایین بیاورد و ناپدید شود. من به تلاش خود ادامه خواهم داد زیرا از بچگی من همین روش را داشته‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала