Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند پس از درخشش برابر سویا: از نمایش امباپه برابر بارسلونا الهام گرفتم!

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
ستاره دورتموند، می‌گوید عملکرد شب گذشته کیلیان امباپه برابر بارسا به او انگیزه فراوانی داده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند در دیدار برابر سویا بود و توانست دو گل به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
رکورد جدید و تاریخی «ارلینگ هالند» در لیگ قهرمانان اروپا + عکس
او پس از پایان این دیدار گفت:«نمی دانم چگونه بیان کنم اما امشب به دلیل انگیزه و اشتیاق بیشتر روی فرم بودیم. در کل خوب بود. دریافت دو گل، خوب نبود اما اینکه در خانه حریف موفق به ثبت 3 گل شدیم، بسیار خوب بود. البته اینکه دو گل دریافت کردیم اتفاق خوبی به شمار نمی‌آید اما از طرف دیگر سه بار در خانه حریف گلزنی کردیم که این بسیار عالی است».
ماشین گلزنی زنبورهای وستفالین در ادامه افزود:«من لیگ قهرمانان اروپا را بسیار دوست دارم. وقتی امباپه را دیدم که هت تریک کرد انگیزه من هم بیشتر شد و باید از او تشکر کنم. به خاطر این عملکرد برابر سویا از کیلیان امباپه ممنونم چراکه هت تریک او در برابر بارسا باعث شد انگیزه و اشتیاق من افزایش پیدا کند».

هالند با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند. او به نخسین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که توانسته در 13 بازی 18 گل به ثمر رساند.

دورتموند شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویا بود که در نهایت موفق شد با درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند به پیروزی ارزشمند 3-2 دست پیدا کند تا بخشی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала