Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

200 میلیون، کلید انتقال امباپه به برنابئو

© REUTERS / ALBERT GEAکیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique
کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن      Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021  Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید کیلیان امباپه را می‌خواهد اما باشگاه پاریسی دوست ندارد او را ارزان بفروشد حتی اگر این ستاره نیز به خروج تمایل داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که قرارداد کیلیان امباپه در تابستان 2022 به پایان می‌رسد، پاری‌سن‌ژرمن اما در برابر علاقه رئال مادرید برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، مبلغ 175 میلیون پوند خواهد خواست.

ولی اگر این بازیکن از تمدید قراردادش سرباز بزند، پی‌اس‌جی در پایان فصل به دنبال پول نقد از وی می‌باشد.

به نقل از لو پاریسین، امباپه از بازی در PSG لذت می‌برد اما گفته می‌شود که به فکر جدایی است و بعد از این‌که سه‌شنبه‌شب با هت‌تریک‌اش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا هواداران سراسر جهان را به وجد آورد، این بازیکن گفت که نمی‌خواهد فقط بعد از یک بازی در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

در همین حال لیورپول و منچسترسیتی در فهرست سایر باشگاه‌هایی هستند که مایل به جذب او می‌باشند اما پس از پیروزی برابر بارسا، امباپه گفت: "پیراهن PSG پیراهنی است که به آن احترام دارم و در قلبم انتقالش می‌دهم. آینده من؟ این احمقانه است که فقط بر اساس یک بازی در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم. این کاری‌ست که باید زیاد در موردش فکر کرد. من همیشه گفته‌ام که اینجا خوشحالم و بازی‌هایی این چنینی شما را بسیار خوشحال می‌کنند."

عملکرد پر سر و صدای امباپه در نیوکمپ مارکوس راشفورد، نیمار و جیدون سانچو را متحیر کرد. جو کول ستاره سابق چلسی نیز گفت که وی بهترین بازیکن جهان است. ریو فردیناند از او حمایت کرد و اصرار نمود که امباپه در راه "تصاحب تاج و تخت" است.

از طرفی آرسن ونگر از پاری‌سن‌ژرمن خواست تا به جای جذب لیونل مسی روی حفظ امباپه و نیمار تمرکز کند.

حالا باید دید که فلورینتینو پرز در میان شایعات بزرگ رخ داده و نیز در زمان مورد نیاز تیم‌اش این ستاره را می‌تواند با قیمت دلخواه به خدمت بگیرد یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала