Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

7 جانشین احتمالی کومان روی نیمکت داغ بارسا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
در صورتی که بارسلونا بخواهد رونالد کومان را اخراج نماید، هفت مربی هستند که جایگزین او شوند و مسولیت وی را بر عهده بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در صورت برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا؛ شانس هفت فردی که به عنوان مربی بارسلونا معرفی شوند میان ژاوی، مارتینز، آلگری و ناگلسمن به رقابت خواهد رفت.

به اساس گزارش شركت‌های سازنده Betfair ، ژاوی اسطوره بارسلونا در این راستا 3/10 فرصت جانشینی کومان را دارد تا در نیو كمپ مربی شود. مرد 41 ساله اسپانیایی در 767 بازی بزرگ برای بارسلونا به میدان رفت و طی آن 85 گل زد و 184 پاس گل داد.

ژاوی در 17 سال حضورش در بارسا موفق به کسب هشت عنوان قهرمانی در لیگ و چهار جام در لیگ قهرمانان شد.

هافبک بازنشسته در سال 2019 به عنوان مربی باشگاه السد قطر منصوب گردید و در آنجا چند جام دیگر به جمع افتخاراتش اضافه کرد.

اما او از خواسته خود برای به عهده گرفتن مسئولیت باشگاه سابق‌اش به عنوان بخشی از یک برنامه طولانی مدت مدیریتی پنهان نکرده است. وی اخیراً به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر من در السد هستم و در اینجا وضعیت خوبی دارم. در یک باشگاه بزرگ در آسیا و در قطر حضور دارم. این بهترین تیم قطر است. ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. همه من را به عنوان مربی بارسلونا می‌بینند و من واقعاً به بارسلونا و کومان سرمربی فعلی احترام می‌گذارم."

ژاوی می‌گوید: "نمی‌خواهم حقیقت را پنهان کنم، البته من دوست دارم سرمربی بارسلونا باشم. من بارها آن را گفته‌ام."

 

شانس مربی بعدی بارسلونا در  - Betfair

ژاوی - 10/3

روبرتو مارتینز - 5/1

ماسیمیلیانو آلگری - 7/1

جولیان ناگلزمن - 10/1

فرانک دی بوئر - 12/1

اریک ده هاگ - 14/1

نونو اسپیریتو سانتو - 16/1

 

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم نزدیک‌ترین تعقیب کننده او در بازار شرط بندی با 5/1 است و ماسیمیلیانو آلگری برنده شش بار جام سری A با 7/1 سوم می‌باشد.

این برای جولیان ناگلسمن سرمربی لایپزیگ 10/1 می‌باشد که همچنین طرفداران‌اش را در رئال مادرید و منچستر یونایتد دارد.

فرانک دی بوئر که اولین مربی هالندی است که نتوانسته در هر چهار بازی اول‌اش برنده شود با 14/1 در دسترس است. اریک تن هاخ سرمربی آژاکس با رتبه بالا و نونو اسپیریتو سانتو مربی وولوز به ترتیب 14/1 و 16/1 پیش بینی می‌شوند.

بحث در مورد جدایی کومان در روزهای اخیر افزایش یافته است. غول کاتالان پس از شکست تحقیرآمیز 4-1 مقابل پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کاملاً کنار گذاشته شد.

آنها همچنین 9 امتیاز از صدرجدول لالیگا (اتلتیکو مادرید) فاصله دارند اما کومان فکر می‌کند پیشنهاد این‌که او پس از تنها شش ماه پست خود را ترک کند، دیوانگی است.

کومان پس از شکست برابر پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد: "ما باید اعتراف کنیم که آنها برتر بودند. آنها به ویژه در نیمه دوم نشان دادند كه تیم كامل‌تری از ما دارند. ما باید آن را بپذیریم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. ما می‌دانیم که این اتفاق می‌افتد. این تیم از ما جلوتر است."

کومان افزود: "اگر من کسی بودم که وقتی پیروز می‌شویم خوشحال می‌شود و بعد از نتیجه‌ای مثل امروز گفت که من تمایلی به ادامه کار ندارم. این دیوانگی است. من می‌دانم که کجا هستم و چه چیزهایی را باید تغییر دهیم. ما در تلاش هستیم. هنوز در انتهای مسیر قرار نداریم، در نیمه راه هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала