Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب زیدان از میان امباپه و هالند مشخص شد

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در گفت‌وگویی مدعی شد که از دیدن‌ بازی‌های کلیان امباپه لذت می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان این هفته و در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ارلینگ هالند و کلیان امباپه، در ترکیب تیم‌های ‌شان خوش درخشیدند و موفق به گلزنی شدند.

کریم بنزما مهاجم رئال مادرید  Kerim Benzema ve Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
دردسرهای زیدان را پایانی نیست؛ بنزما مصدوم شد؟

امباپه در جریان پیروزی 1-4 برابر بارسلونا هتریک کرد و هالند نیز در جریان پیروزی 2-3 برابر سویا، 2 گُل تیم‌اش را به ثمر رساند تا تمامی‌ رسانه‌ها از این دو بازیکن تمجید کنند و آن‌ها را وارث تاج‌وتخت رونالدو و مسی عنوان کنند.

از سویی هم این روزها این دو بازیکن به رئال مادرید لینک شده اند و هواداران این باشگاه از مدیران باشگاه خواسته اند تا مقدمات جذب آن‌ها را مهیا و هر دو مهاجم را در تابستان به خدمت بگیرند.

در همین حال زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با وایادولید، با پرسش دشواری روبه‌رو شد و خبرنگاران از این سرمربی فرانسوی پرسیدند که انتخاب او از میان هالند و امباپه کدام یکی است.

زیدان در این مورد گفت:" هر دو بازیکن از بهترین های حال حاضر و آینده هستند. در این مورد نظری ندارم  و مهم این است که بازی های خوب این دو بازیکن دیده می‌شوند. هر دو عالی هستند و خواهیم دید که می توانند مثل مسی، رونالدو و نیمار باشند یا خیر. آن‌ها هنوز بسیار جوان هستند. همیشه گفته‌ام که باید روی زمان حال تمرکز کرد و خسته شده‌ام از تکرار این پاسخ. چند سوال مطرح شده و بیشتر توجه روی مسائلی غیر از بازی فرداست".
سرمربی رئال مادرید در ادامه در مورد درخشش امباپه صحبت کرد و چنین گفت:" من همه بازی‌ها را می بینم و طبعا از نمایش‌های خوب لذت می برم. فکر می کنم هر هوادار فوتبالی چنین باشد".

این اظهارات زیدان نشان می‌دهد که این سرمربی باتجربه به سبک و بازی امباپه بیشتر از هالند علاقه دارد و این موضوع می‌تواند امکان جذب کلیان را نسبت به ارلینگ افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала