Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام پرنس قطر؛ پنجمین فینال السد با ژاوی از راه رسید

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
ژاوی با السد پس از حذف الریان (0-1) در نیمه نهایی جام قطر به پنجمین فینال مربیگری خود رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال السد قطر با هدایت ژاوی با حساب 1-0 تیم الریان را شکست داد تا به گام به دیدار نهایی جام پرنس قطر بگذارد.

در این دیدار تنها گل بازی توسط سان کازورلا در دقایق پایانی و از روی یک پنالتی برای السد به ثمر رسید و تیم ژاوی را کمک کرد تا الریان را (0-1) شکست داده و به فینال جام پرنس قطر برسد. از زمان حضور ژاوی هرناندز در راس این تیم، این پنجمین فینالی است که برای السدی‌ها مهیا می‌شود در حالی‌که آنان در چهار فینال پیشین که بازی کرده‌اند به جام دست یافته‌اند.

در بازی دیشب الریان با هدایت بلوگرانا لوران بلامک به شدت تا دقایق پایانی مقاومت نمود ولی کازورلا بار دیگر تصمیم تعیین کننده‌ای گرفت تا السد برنده از زمین بیرون شود.

السد فصل درخشانی را سپری می‌کند زیرا با ژاوی قبلاً جام قطر را فتح کرده، در جام شاهزاده به فینال رسیده و با غلبه بر QSL با سیزده امتیاز بیشتر از تیم رده دومی الدحیل بر QSL تسلط دارد.

ژاوی که به عنوان مربی چهار جام کسب کرده، در آستانه دو عنوان دیگر قرار دارد.

جمعه آینده دیدار فینال جام پرنس قطر میان دو تیم السد و الدحیل انجام خواهد شد و این در حالیست که  اگر السد روز دوشنبه برابر العربی پیروز شود و الدحیل مقابل الغرافه پیروز نشود، تیم ژاوی پنج روز زودتر یک قهرمانی دیگر را تجربه خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала