Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 5 ساله سیتی برای مسی

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی پیشنهاد جدید و شگفت‌انگیز به ارزش 430 میلیون پوند در طول 5 سال را برای مسی آماده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش‌های رسیده نشان می‌دهند که منچسترسیتی به لیونل مسی رقم 170 میلیون پوندی (کمتر از مبلغی پیشنهادی در تابستان گذشته) برای جذب وی ارائه داده است.

مهاجم بارسلونا تقریباً در ماه آگست پیش از تصمیم برای ماندن در نیوکمپ به پپ گواردیولا سرمربی سابق خود ارتباط گرفت اما به نظر می‌رسد احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد.

به گزارش سان، تابستان گذشته سیتی به این بازیکن 33 ساله قراردادی 5 ساله به ارزش 600 میلیون پوند پیشنهاد کرد اما اکنون بسته جدید 430 میلیون پوندی را به کاپیتان بارسا ارائه داده است.

این گزارش ادعا می‌کند تیم لیگ برتری به دلیل شرایط مالی و اینکه مسی یک سال دیگر در حرفه خود است، آماده مطابقت با پیشنهاد قبلی خود نیست.

مهاجم در پایان رقابت‌های 2020-2021 خارج از قرارداد می‌شود، به این معنی که سیتی مجبور به پرداخت هزینه انتقال نیست.

همچنین گزارش شده که سیتی مسی را با یک قرارداد دو ساله در اتحاد با یک گزینه 12 ماهه قبل از دو فصل دیگر در MLS برای باشگاه نیویورک سیتی می‌خواهد.

بسته بالقوه می‌تواند وی را ملزم به تعهد هشت ساله و همچنین انجام وظایف سفیرانه در باشگاه‌های متعلق به گروه فوتبال سیتی کند.

مسی بالاترین درآمد بارسا با ارزش 500.000 پوند در هفته (26 میلیون پوند در سال) را به جیب می‌زند اما او و هم تیمی‌هایش برای کاهش هزینه‌های بیماری همه گیر در ماه نوامبر حقوق شانرا کاهش می‌دهند.

گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن نیز به وی علاقه‌مند است.

تیم فرانسوی سه‌شنبه شب در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 بارسا را ​​شکست داد و کیلیان امباپه هت تریک کرد.

مسی پس از اینکه کاتالان‌ها در فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ 8-2 شکست خوردند، از نتایج تیم‌اش ناامید به نظر می‌رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала