Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سالهای تاریک بارسلونا در اروپا به 5 فصل رسید

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
بارسلونا سه‌شنبه، شب تاریکی دیگری را تحمل کرد و در لیگ قهرمانان برابر پی‌اس‌جی شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سه‌شنبه شب دیگری برای فراموش تلخ‌کامی‌های بارسا در لیگ قهرمانان بود که در حال حاضر به 5 دوره رسید.

کاتالان‌ها که هر ساله به عنوان مدعی بزرگ برای پیروزی در این رقابت‌ها شناخته می‌شدند، اما آنها سابقه 5 ساله‌ای از حوادث تلخ قاره را تجربه کرده‌اند.

بارسلونا در لیگ قهرمانان عملکردی درخشانی ندارد. در این فصل، فصل تغییر و انتقال انتظار می‌رفت که آنها برای کسب جام رقابت کنند اما باخت 4-1 آنها به پاری‌سن‌ژرمن سوالات زیادی را ایجاد کرد.

امتیاز، عملکرد و احساسات سه‌شنبه تأیید می‌کند که رونالد کومان نتوانسته مشکلات پیش روی خود را برطرف کند.

کومان در شکست خوردن در اروپا از ارنستو والورده و کیکه ستین پیروی می‌کند و دیگر به نظر نمی‌رسد که چه کسی نیمکت نشین باشد. تحقیرها مقابل یوونتوس، رم، لیورپول، بایرن مونیخ و حالا پاری‌سن‌ژرمن رخ داده است.

 

سه بازیکن

در پنج سال گذشته تیم و مربیان تغییر کرده‌اند اما ناامیدکننده‌ها همچنان باقی مانده‌اند. در حقیقت، فقط سه بازیکن از زمان شروع تلخی‌های اروپا در ترکیب بارسلونا حضور دارند: مارک-آندره تر اشتگن، جرارد پیکه و لیونل مسی.

 

تورین بعد از پی‌اس‌جی

فصل 2016/17 را بیشتر به خاطر بازگشت تاریخی برابر PSG به خاطر می‌آورید اما کاتالان‌ها در مرحله بعدی مقابل یوونتوس در تورین حذف شدند و 3-0 شکست خوردند. چون بازی برگشت در نیوکمپ بدون نتیجه به پایان رسید.

درام سخت در رُم

شاگردان والورده پس از کنار زدن چلسی در اولین مرحله حذفی، راهی رُم شدند. آنها در خانه 4-1 رُم را بردند و به نظر می‌رسید که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

اما آنها در ورزشگاه المپیکو برعکس انتظار  3-0 شکست خوردند و در زمین ایتالیایی‌ها موفق به گلزنی نشدند.

 

آنفیلد

بارسلونا از بازی رفت مقابل لیورپول با نتیجه 3 بر 0 پیش افتاد اما همه چیز در انگلستان از هم پاشید. نایب قهرمان لیگ قهرمانان 2017/18 در حالی که بارسلونا روی زمین زانو زده بود 4-0 پیروز شد.

 

تحقیر در لیسبون

فصل گذشته که همه‌گیری کرونا بازی‌های حذفی را تک حذفی ساخت،  بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی با بایرن مونیخ قهرمان آلمان دیدار کرد. در حالی‌که والورده در جنوری جای خود را به ستین داده بود کاتالان‌ها با یک باخت عجیب و سنگین 8-2 مغلوب شدند که باعث اخراج مربی ستین گردید.

انتقام PSG

مرحله یک هشتم نهایی امسال هنوز قطعی نشده اما برتری 4-1 نیمه راه صعود را برای پاریس تمام کرده و به تنها یک جرقه دیگر نیاز دارند. بازی برگشت 10 مارچ برگزار می‌شود اما بارسلونا بیش از آنکه امیدوار به بازگشت باشد، از یک شب تاریک دیگر می‌ترسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала