شورای عالی مصالحه‌ی ملی از تصمیم وزیران دفاع ناتو دربارۀ افغانستان استقبال کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی از تصمیم وزیران دفاع ناتو دربارۀ افغانستان استقبال کرد
رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی از تصمیم وزیران دفاع ناتو دربارۀ افغانستان استقبال کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحۀ ملی و همین‌طور وزارت‌های داخله و دفاع از تصمیم اخیر وزیران دفاع ناتو مبنی‌بر پشتیبانی از روند صلح و نیروهای امنیتی افغانستان استقبال کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، شورای عالی مصالحۀ ملی با نشر یک خبرنامه اعلام کرد که داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی بعد از ظهر امروز جمعه (19، فبروی)، با استفانو پونته کورو نماینده‌ی ملکی ناتو برای افغانستان در اقامتگاه خود ملاقات کرد.

دبیرکل ناتو با اشرف غنی تلفنی صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
دبیرکل ناتو با اشرف غنی تلفنی صحبت کرد

در ادامه این خبرنامه آمده است که در این دیدار سفیر ملکی ناتو در باره‌ی تصمیم اخیر وزرای دفاع این سازمان در باره‌ی افغانستان و ادامه حمایت ناتو از تلاش‌های صلح، ادامه‌ی مذاکرات و حمایت از نیروهای امنیتی معلومات داد.
خبرنامه می افزاید که رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با استقبال از تصمیم وزرای دفاع ناتو در حمایت از تلاش‌های صلح، ادامه‌ی مذاکرات و کاهش خشونت، تأکید نمود که یگانه راه حل معقول مشکل افغانستان دست‌یافتن به یک راه حل جامع سیاسی از طریق مذاکرات می‌باشد.

قابل ذکر است که نشست دو روزۀ وزیران دفاع ناتو که روز گذشته پایان یافت، بر چگونگی حضور نیروهای این پیمان در افغانستان متمرکز بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала