Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وزیر ورزش فرانسه به امباپه: بمان، ما به تو نیاز داریم + عکس

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
آینده کیلیان امباپه در بالاترین سطح مورد توجه قرار دارد و وزیر ورزش فرانسه، از او خواسته تا در پی‌اس‌جی بماند، زیرا فوتبال این کشور به او نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه (پی‌اس‌جی) تا تابستان 2022 اعتبار دارد و گزارش‌ها می‌رساند که این مهاجم قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید نکند تا در نهایت بتواند در زمان مناسب با رقمی مناسب به باشگاه رئال مادرید منتقل شود.

آینده این بازیکن که برای هر دو باشگاه فرانسوی و اسپانیایی بسیار مهم است، حالا در بالاترین سطح مورد توجه قرار دارد و وزیر ورزش این کشور از او خواسته تا در پی‌اس‌جی بماند، زیرا فوتبال فرانسه به او نیاز دارد.

رکسانا ماراسینئانو در این مورد به Tele Loisirs گفت:" من به او می گویم، کیلیان، در فرانسه بمان، ما به تو احتیاج داریم. ما می‌خواهیم ببینیم تو چگونه بازی می‌کنی و می‌درخشی. مردم، پی‌اس‌جی و جوانان به تو نیاز دارند و فوتبالیست‌های جوان باید اینجا  الگوها و نمونه‌هایی داشته باشند تا به دنبال آن‌ها باشند".

امباپه در حالی با چنین درخواست وزیر ورزش کشور خودش مقابل می‌شود که او از کودکی رویای حضور در رئال مادرید را در سر دارد و می‌خواهد این رویایش به حقیقت مبدل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала