Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وولفسبرگر 1 تاتنهام 4؛ ماشین گل‌زنی بیل دوباره روشن شد

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
تیم وولفسبرگر امشب در مجارستان به مصاف تاتنهام رفت و در شب گل‌زنی گرت بیل به تیم لیگ برتری باخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های تاتنهام (انگلستان) و وولفسبرگر (اتریش) امشب در چارچوب بازی‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی را شاگردان آقای خاص با حساب 4-1 به برتری رسیدند.

در این دیدار امشب گرت بیل از همان ابتدای کار در ترکیب قرار گرفت و البته برابر تیم اتریشی درخشید و توانست هم گل بزند و هم پاس گل بدهد.

گل‌های تیم مورینیو در بازی امشب برابر وولفسبرگر توسط هیونگ-مین (پاس بیل) در دقیقه 13، گرت بیل در دقیقه 28 و لوکاس مورا در دقیقه 34 به ثمر رسید تا نیمه اول با پایان خوشی برای این تیم همراه شود ولی در نیمه دوم و در دقیقه 55 لیندل از روی نقطه پنالتی تنها گل حریف را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و بازی محتاطانه از سوی دو تیم جریان یافت که کارلوس وینیسیوس در دقیقه 88 برای تاتنهام چهارمین گل را به ثبت رساند و حساب کار را 4-1 ساخت.

با این برتری تیم مورینیو در بازی برگشت جنجالی خاص برابر نماینده اتریش نخواهد داشت زیرا در دیدار بعدی به عنوان تیم میزبان ظاهر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала