Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار شایسته ربیچ؛ پرداخت قروض تمام روستانشینان و کمک مالی به کودکان

© REUTERS / Carl Recineانته ربیچ Soccer Football - World Cup - Semi Final - Croatia v England - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - July 11, 2018 Croatia's Ante Rebic before the match
انته ربیچ   Soccer Football - World Cup - Semi Final - Croatia v England - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - July 11, 2018 Croatia's Ante Rebic before the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
آنته ربیچ ستاره آ ث میلان تصمیم گرفته تا کل قرضداری روستایی‌های شهرش را پرداخت نماید و 8 هزار پوند برای کودکان اوتیسم کمک مالی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنته ربیچ با تصمیم اخیر سخاوتمندانه‌اش که گرفته نشان داد که او نسبت به محله‌اش، ریشه‌های خود را فراموش نکرده است.

این بازیکن میلان قصد دارد ضمن کمک 8 هزار پوند به کوکان اوتیسم در منطقه اسلاونسکی، تمام قرضداری روستایی‌های شهرش را پرداخت نماید.

ربیچ 27 ساله زاده دونجی وینژانی است و در سال 2018 بدهی 500 روستایی را پرداخت کرد. آخرین اقدام خیرخواهانه ستاره میلان بودجه جدیدی را برای توان بخشی و تربیت کودکان تأمین خواهد کرد. مرکز Golden Sequin با حدود 220 کودک معلول و اوتیسم کار می‌کند که فعلا ربیچ به وی کمک کرده است.

ایلیا یرکویچ مدیر "مرکز طلایی" به Novisivot.net گفت: "ما واقعاً فکر می‌کنیم که اگر بخواهیم از او بخاطر کار عالی‌اش در این زمینه موفقیت آمیز بدانیم. من اگر فرصتی پیدا کنم دوست دارم با آقای ربیچ ملاقات کنم. او فوتبالیست بزرگی است، بازی‌های خوب او در جام جهانی روسیه را به یاد می‌آورم و اکنون نیز نشان داده که او مردی بزرگ و نجیب است. برای موسسه ما بسیار با ارزش است."

View this post on Instagram

A post shared by Ante Rebić (@anterebic)

بورد شهر اسلاونسکی به این کار پیوسته‌اند و ما خوشحالیم که می‌توانیم با مشکلی که هنوز به طور کامل در دسترس است ادامه دهیم و در هر صورت که هر کجا باشد."

ربیچ که چند سال پیش با منچستر یونایتد در ارتباط بود، در 14 مسابقه‌ی این فصل در سری A چهار گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است. اما این کمک‌های سخاوتمندانه او در زمین بازی در کرواسیا است که باعث می‌شود طرفداران زیادی را پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала