Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل‌ها و پاس‌های گل فرناندز؛ ستاره پرتگالی در حال تجربه فصل درخشان

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد Russia World Cup Portugal Training
برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
برونو فرناندز از زمان انتقال به منچستر یونایتد، بیشتر از هر فرد دیگری گل زده و پاس گل ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ برنو فرناندس ستاره بی چون و چرای این روزهای منچستریونایتد است. او از زمان پیوستن به این تیم ده‌ها گل و پاس گل بیشتر از هر گلزن برتر دیگری ثبت کرده و فصل درخشانی را سپری می‌نماید. او در تورین برابر رئال سوسیه‌داد گل‌های شماره 20 و 21 اش را به ثمر رساند.

ستاره پرتگالی در این مدت 12 پاس گل نیز داده و خود را به عنوان نامزد اصلی جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر معرفی کرده است. این کیفیت او در مقابل دروازه است که فرناندس از زمان بازی در فصل گذشته، و بیش از هر بازیکن دیگری در ده بازی بیشتر از هر بازیکن دیگری پاس ارسال کرده است.

این بازیکن 26 ساله که حتی در اوایل فصل مقابل PSG بازوبند کاپیتانی را بست در 58 بازی برای شیاطین سرخ تاکنون 33 گل و 20 پاس گل داشته است.

در آن بازه زمانی، هری کین در 41 بازی برای اسپرز 28 گل زده و 14 پاس گل داده، در حالی که هم تیمی او سون هونگ-مین در 47 بازی 24 گل و 16 پاس گل دارد.

محمد صلاح ستاره لیورپول در 50 بازی با 31 گل، 8 پاس گل در فهرست جایگا چهارم را گرفته و کوین دی بروین بازیکن منچسترسیتی در 42 بازی برای تیم پپ گواردیولا 12 گل زده و 21 پاس گل دارد.

با وجود این فرناندس علی‌رغم آمار انفرادی برجسته‌اش ، پس از پیروزی 4-0 دیشب اصرار دارد که کسب جام‌ها اولویت او است.

وی گفت: "ما می‌دانیم 4-0 نتیجه خوبی است اما باید از آنچه آن‌ها می‌توانند انجام دهند آگاه باشیم. من به دانیل جیمز برای گل دوم پاس گل می‌دهم اما او سعی داشت آن را مهار کند. هدف من این است که بیشترین گل‌های ممکن را بزنم، این موقعیت من است. تنها هدف کسب جام است."

دانیل جیمز در گفتگو با MUTV ادعای بی‌پروای فرناندس مبنی بر این‌که قصد کمک به او را نداشت، رد کرد.

مرد ولزی 23 ساله گفت: "من همیشه می‌دانستم که درون تیم هستم، وقتی می‌شنیدم که برونو کنترل می‌شود می‌دانستم که او پشت سر من است بنابراین می‌دانستم که هدف قرار خواهد گرفت. من فقط به پاس گل فکر می‌کردم."

در مرحله بعدی، فرناندس و یاران‌اش روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف نیوکاسل یونایتد می‌روند، قبل از این‌که بازی پنجشنبه آینده در دور برگشت برابر سوسیه‌داد در تورین دیدار نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала