سرمای شدید جان 34 تن امریکایی را گرفت

© AFP 2023 / Kena Betancur سرمای شدید جان 34 تن امریکایی را گرفت
 سرمای شدید جان 34 تن امریکایی را گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
تعداد قربانیان سرما و هوای ناگوار در هفت ایالت امریکا تاکنون به 34 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی CBS خبرداده است که بیشترین تعداد کشته شدگان در ایالت تگزاس ثبت شده است ، جایی که 20 نفر در نتیجه حوادث مربوط به شرایط شدید آب و هوا جان خود را از دست دادند.

په امریکا کی د واورو وریدو له کبله تر دوه نیم زرو ډیری الوتنی ودرول شوی دی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2016
در 11 ایالت امریکا نسبت برف باری های شدید حالت اضطراری اعلان شده است

همچنان اخبار گردیده است که دراثر طوفان برفی، حدود 300 هزار نفر از ساکنان تگزاس هنوز هم بدون برق هستند که بیش از 260 هزار نفر از آنها از آب بی بهره اند. همزمان، در بخش قابل توجهی از قلمرو ایالت، هوای سرد در ای مناطق غیرطبیعی است. روز چهارشنبه، به دلیل شرایط بد آب و هوا، تقریبا 2300 پرواز داخلی و خارجی لغو گردید. وضعیت میدان های هوائی تگزاس، می سی سی پی و کنتاکی بسیار دشوار است.

به اساس اطلاعات کانال های تلویزیونی تگزاس، ساکنین ایالتی که بدون برق مانده بودند سعی می کنند در داخل موترها خود را گرم کنند. حداقل در یک مورد، منجر به مسمومیت با مونوکسیدکاربن شد. تلاش برای گرم شدن توسط شومینه ها و اجاق های گاز یا استفاده از جنراتورها منجر به حریق می شود. بعضی از مغازه ها به دلیل کمبود برق کار نمی کنند و در پیشروی مغازه های کار میکند، صف های طولانی مملو از مردم زده شده است.

، کامالا هریس معاون رئیس جمهور مریکا اظهار داشته است که مقامات فدرال در حال کمک به ساکنین تگزاس و سایر ایالت های هستند که بیشتر در معرض طوفان برفی و هوای ناگوار قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала