Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

496 روز فاصله امباپه با رئال مادرید

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن در نیوکمپ درخشید تا شایعات پیرامون جدایی خود را بیشتر کند اما این مورد حالا از نظر مفسران فوتبالی برعکس است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نمایش مقتدرانه امباپه در برابر بارسلونا نه او را به رئال مادرید نزدیکتر می‌کند و نه او را از باشگاه کهکشانی‌ دور می‌کند. آینده او تا تاریخ 30 جون هنوز در دست PSG است اما آنچه از جون 2022 اتفاق می‌افتد توسط کسی جز خود او تصمیم گرفته نخواهد شد.

یک ساعت قبل از بازی بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن در سه شنبه شب، بیشتر تحلیلگران ورزشی تصور می‌کردند که در ماه جون فرانسوی‌ها سعی خواهند کرد مسی را به خدمت بگیرند و در صورت موفقیت ورود او باعث جدایی امباپه احتمالاً به سمت رئال مادرید می‌شود. در زندگی همه چیز محدودیت دارد اما دوباشگاه PSG و سیتی در بازی جوانمردانه مالی یوفا تمسخر می‌کنند و به نظر می‌رسد که گرد آمدن مسی، نیمار و امباپه از این حد فراتر است.

ساعتی بعد از این‌که کیلیان باعث سقوط سنتی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا به مدت 5 سال شد، با وجود یکسان بودن قهرمانان اصلی، تجزیه و تحلیل دقیقاً برعکس شد. چگونه PSG قصد دارد از پدیده‌ای مانند امباپه که نماینده آینده است، برای به دست آوردن مسی از این ستاره خلاص شود؟ مهم نیست که این تحلیلگران قبل از بازی به رکود خاصی از امباپه در زیر سایه نیمار اشاره کردند. در 90 دقیقه او از آگاهی از آنچه مسی تصمیم دارد با آینده خود انجام دهد به پروژه بزرگ آینده PSG تبدیل شده بود، چیزی که در واقعیت هرگز متوقف نشد. دیده می‌شود که حتی بهترین بازیکنان جهان نیز تنها بر اساس آنچه در بازی گذشته اتفاق افتاده، تحلیل و تجزیه نمی‌شوند.

و از آنجا که ما در مورد آنالیز صحبت می‌کنیم، با یکی از درخشان‌ترین مفسران فوتبال امروز خورخه والدانو مارکا صحبت کرده که تعجب او را برانگیخت: "امباپه امروز بیش از هر زمان دیگری از رئال مادرید فاصله دارد. او می‌تواند 30 میلیون از شما بخواهد و من فکر می‌کنم فقط PSG می‌تواند به او بدهد."

نظر او توسط بسیاری از مادریدیست‌ها به اشتراک گذاشته شد که در نتیجه نمایش ویرانگر کیلیان امباپه در نیوکمپ دیدند که امضای و کمرنگ شده است.خورخه اضافه کرد: "من همچنان مُهاجم فرانسوی را در رابطه با باشگاه سفیدپوشان در همان فاصله می‌بینم: دقیقاً 496 روز دیگر باقی مانده که وی در قرارداد با PSG باقی مانده‌ است. زیرا او دو سال است که با دیپلماسی عالی از پیشنهادات پی در پی تمدید باشگاهش اجتناب می‌کند."

همانطور که در بارسا با مسی اتفاق می‌افتد، در PSG اولین دستور بازی "توپ به نیمار" است. این‌که او بهترین بازی زندگی خود را دقیقاً در روزی انجام داد که با غیبت نیمار، تمام توپ‌ها به سمت او رفت. و البته امباپه را از رئال مادرید که به یک ستاره کلاس جهانی نیاز دارد، دور نمی‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала