Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو 0 لوانته 2؛ تزلزل فصلی اتلتیکو آغاز شد

© REUTERS / Carl Recine Матч 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با دو گل در زمین خودی به تیم نیمه جدولی لوانته باخت تا لالیگا برای رئال و بارسا در دسترس ترشود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکومادرید امشب در ورزشگاه میتروپولیتانو و در هفته 24 لالیگای اسپانیا از تیم لوانته میزبانی کرد، اما با حساب 2-0 به حریف‌اش نتیجه را واگذار کرد تا نفس‌های رئال مادرید و بارسلونا برای کسب جام قهرمانی در لیگ کمی آرام‌تر شود.

در بازی امشب با آنکه شاگردان سیمئونه تیم کاملا برتر میدان بودند اما این لوانته بود که از فرصت‌های خود خوب استفاده کرد و دومین شکست فصل اتلتیکو را به ثبت رساند. گل‌های لوانته در بازی امشب ابتدا توسط خوزه لوئیز مورالس در دقیقه 30 به ثبت رسید و تیم مهمان نیمه اول را برنده به رختکن رفت.

اما در نیمه دوم، میزبان بازی را بار دیگر در اختیار گرفت تا بتواند به نتیجه برسد ولی گویا شب شب اتلتی نبود و سرانجام دی‌فورتوس در دقیقه 96 بازی گل دوم و شلیک آخر را بر پیکر اتلتی کرد تا بازی با حساب 2-0 به سود لوانته خاتمه یابد.

View this post on Instagram

A post shared by Levante UD (@levanteud)

اتلتیکو که از 23 بازی (یک دیدار کمتر) 55 امتیاز داشت با این شکست در صدر جدول و با همین امتیاز باقی می‌ماند و رئال مادرید در صورت برتری برابر وایادولید 52 امتیازی شده و در سه امتیازی این تیم قرار خواهد گرفت.

البته قابل ذکر است که اتلتیکومادرید در این فصل 17 برتری، 4 تساوی و تنها دو شکست (برابر رئال مادرید و لوانته) را تجربه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала