Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند و امباپه رئال را دوباره رویایی میکنند

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید یک بار دیگر در صدد تشکیل تیم یک رویایی دیگر است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید به جز یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و وضعیت بد اقتصادی در سراسر جهان و در تمام بخش ها، از جمله تیم هایی بوده است که همیشه در بازارهای نقل و انتقالاتی حرف اول را زده و با جذب بازیکنان بزرگ تیم های جذابی را تشکیل داده است.

به خصوص از زمانی که فلورنتینو پرز در سال 2000 به عنوان رئیس این باشگاه انتهاب شد.

این رئیس با سابقه و نام آشنا یکی از عوامل اصلی جذب بهترین بازیکنان جهان در طی سالهای گذشته و روان بوده است.

فیگو (60 میلیون یورو) زیدان (77) رونالدو (45) کاکا (67) کریستیانو رونالدو (94) و بیل با (101) میلیون یورو ستاره های گران قیمتی بودند که پرز در طی این سالهای آنها را به رئال آورد و این بازیکنان نیز با پوشیدن پیراهن بارسا به عناوین درشت و قابل توجهی رسیدند.

مخصوصا رونالدو که با رئال به هر چه دلش خواست رسید.

رئال مادرید در حال حاضر درگیر بازسازی استادیوم اش سانتیاگو برنابئو است که حدودا 500 میلیون یورو هزینه دارد.

با این حال در این شب و روزها یک بار دیگر موضوع داغ خرید دو ستاره بی چون و چرای این روزهای فوتبال در سبد خرید رئال مادرید داغ شده است.

پس از درخشش امباپه در بازی مقابل بارسا و هالند مقابل سویا در لیگ قهرمانان یک بار دیگر گمانه زنی ها برای جذب این دو آغاز شده است.

حالا نیز روزنامه آ اس در گزارشی میگوید رئال که همیشه بازیکنان بزرگ را جذب کرده است، در تابستان برای خرید هر دو ستاره میخواهد آستین بالا بزند.

وب سایت ترانسفرمارکت ، ارزش امباپه را 180 میلیون یورو تخمین زده در حالی که روی هالند نیز مبلغ 110 میلیون را ارزش گذاری کرده است.

اما بدون شک با توجه به درخشش بازی به بازی این دو ستاره قیمت آنان تا پایان فصل ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

رئال در حالی برای کلیان و ارلینگ آمادگی میگیرد که بسیاری معقدند او دو ستاره فرانسوی و نروژی پا به روی پای رونالدو و مسی گذاشته اند و نسل بعدی فوتبال با این درخشش این دو از فوتبال لذت خواهد برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала