Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر روز مستطیل سبز، پیشنهاد نجومی چلسی برای جذب هالند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی به دنبال جذب یک مهاجم تمام عیار برای درخشش مجدد در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها و بعد از درخشش ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در هفته گذتشه در لیگ قهرمانان اروپا، تمام صحبت ها از این دو بازیکن است و تقریبا کل تیم های فوتبال اروپا به دنبال جذب این دو بازیک هستند.

وین اسپورتس گزارش میدهد چلسی آماده است تا پیشنهاد اولیه 93 میلیون یورویی خود را برای جذب ارلینگ هالند با این بازیکن و باشگاه بروسیا دورتموند مطرح کنند.

​هالند در قرارداد خود با دورتموند بند آزادسازی 80 میلیون یورویی دارد که البته تا تابستان سال 2022 فعال نخواهد شد. این به آن معنا است که آبی ها برای امضای قرارداد با او باید مبلغی بیش از این را بپردازند تا در تابستان آینده بتوانند او را به خدمت بگیرند.

ستاره سابق تیم سالزبورگ این فصل در ترکیب دورتموند درخشان ظاهر شده و در 24 بازی در تمام رقابت ها 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده.

چلسی مصمم است که این تابستان با هالند به توافق برسد و از همین حالا هم پیشنهاد اولیه خود را برای این بازیکن آماده کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала