Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به لب رسیدن زیدان از شکست پزشکان رئال در برابر مصدومیت‌ها

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان پس از 41 مصدومیت بازیکنان‌اش با تیم پزشکی به نقطه شکست رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود زین الدین زیدان پس از مشکلات شدید آسیب دیدگی این فصل بازیکنان‌اش سرانجام با تیم پزشکی این باشگاه به "نقطه شکست" رسیده است.

20 بازیکن رئال در این فصل 41 مصدومیت مختلف را متحمل شده که بالاترین تعداد مصدوم در لالیگا می‌باشد در حالی‌که بارسلونا با 25 مصدوم نزدیکترین تیم است.

مارکا گزارش داد که سرمربی مادرید صبر خود را نسبت به بخش پزشکی این باشگاه از دست داده که تیم در رقابت‌های قهرمانی در میان یک برنامه به شدت بسته در این فصل گیر مانده است.

کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
ورزش
زیدان به شنیدن خبر بد عادت کرده است، بنزما به جدال آتالانتا نمیرسد

در تازه‌ترین مورد کریم بنزما مهاجم فرانسوی این تیم به جمع هشت بازیکن مصدوم پیوست که اکنون در جدول درمانی هستند، از جمله کاپیتان سرخیو راموس و ادن هازارد، زیدان فقط 11 بازیکن بزرگسال دارد که می‌تواند امشب در مصاف با رئال وایادولید انتخاب کندد و نیز با آن در مصاف با سه‌شنبه با آتالانتا استفاده نماید.

مارسلو، دنی کارواخال، فدره والورده، رودریگو، آلوارو اودریوزولا و ادر میلیتائو همگی از حضور در ترکیب رئال محروم هستند.

این گزارش حاکی از آن است بازیکنانی که مصدومیت شده‌اند در مجموع 823 روز یا 146 مسابقه را از دست دست داده‌اند.

مادرید برای در کنار آسیب دیدگی‌ها، قرض دادن لوکا یووویچ و مارتین اودگارد را در جنوری یک اشتباه می‌داند که آنها را ناامید کرده است تا منابع مالی خود را پس از تأثیر بیماری همه گیر ویروس کرونا فراهم نماید.

پس از تأیید مصدومیت زیدان گفت: 'هر زمان که مصدومیت می‌گیریم، این یک ضربه به دندان است. ما می‌دانیم که کریم البته چقدر خوب است اما او اکنون مصدوم شده است. ما باید روی بازیکنانی تمرکز کنیم که در دسترس ما هستند."

مادرید با وجود دردسرهایش، در 5 بازی اخیر خود در لالیگا 4 پیروزی به دست آورده اما هنوز 6 امتیاز عقب‌تر از اتلتیکو مادرید قرار دارد و یک بازی بیشتر نیز انجام داده است.

تساوی این تیم مقابل آتالانتا با توجه به عملکرد این باشگاه در اروپا پس از یک رقابت ناامیدکننده داخلی، اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала