Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سعودی و رئال در آستانه توافق 150 میلیونی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با کشور عربستان سعودی است تا یک قرار دادی به ارزش 150 میلیون یورو را به امضا برساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه تایمز مدعی شده که رئال مادرید با یک گروه سعودی " قیدیا " در حال مذاکره است که در مورد تیم بانوان این باشگاه می‌باشد. اسناد فاش شده نشان می‌دهد که رئال برای یک قرارداد همکاری به ارزش 150 میلیون یورو که شامل اسپانسر اصلی تیم زنان آن‌ها می‌شود، با گروه عربستانی مذاکره دارد.

این کشور برای 10 سال آینده اسپانسر اصلی تیم خواهد شد. این توافق همچنین شامل تعهد رئال مادرید به داشتن حداقل چهار بازیکن از تیم مردان برای ارتقا Q قیدیا است، پروژه‌ای که قرار است به پایتخت ورزش و سرگرمی عربستان تبدیل شود.

پروژه قیدیا طرحی بلند پروازانه است که در حومه ریاض در حال ساخت است و به عنوان "یک پروژه بزرگ سرگرمی" و بخش عمده‌ای از چشم انداز 2030 عربستان توصیف می‌شود.

 

اسپانسر اصلی تیم بانوان رئال مادرید

یکی از این اسناد که به گفته تایمز از عربستان سعودی است، توضیح می‌دهد: "به عنوان بخشی از توافق قیدیا، اسپانسر اصلی تیم زنان خواهد شد که در نتیجه بازیکنان به انگیزه دختران برای ورزش به عربستان سعودی سفر می‌کنند. وزارت فرهنگ تفاهم نامه با رئال مادرید و پروژه را موافقت کرده است."

تایمز دو سند جداگانه دیگر را با جزئیات مشارکت پیشنهادی باشگاه و قیدیا اضافه می‌کند که پروژه‌ای بیش از 6.5 میلیارد یورو در نزدیکی ریاض که قصد دارد "پایتخت ورزش و سرگرمی" عربستان سعودی شود، ساخته شده است.

هیچ یک از طرفین برای تأیید یا رد اطلاعات منتشر شده در انگلستان فعلاً نخواسته‌اند در این باره اظهارنظر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала