Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت هافبک مورد نظر رئال مادرید مشخص شد

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid
Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
جاناتان بارنت وکیل ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رن که مورد نظر رئال مادرید است، ارزش این بازیکن را 50 میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، از مدت‌ها پیش ادواردو کاماوینگا، یکی از گزینه‌های خرید رئال مادرید لقب گرفته بود و قرار بود او در تابستان 2020 از رن راهی مادرید شود، ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد باشگاه‌ها این انتقال به تعویق افتاد. به نظر می‌رسد ستاره آینده‌دار و 18 ساله یکی از خرید‌های مهم زیدان و پرز در تابستان 2021 باشد.

هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2020
نبرد سختی رئال برای جذب کاماوینگا

در راه جذب این بازیکن اما دو مشکل وجود دارد. اول اینکه مدیربرنامه این بازیکن «جاناتان بارنت»، مدیر برنامه گرت بیل است و میانه خوبی بین او و سران باشگاه نیست.
نکته دوم موضوع مالی کاماوینگاست که امروز اعلام شد و بارنت ارزش این بازیکن را 50 میلیون یورو گفته است.

در حقیقت بارنت اعلام کرده است که هنوز با هیچ باشگاهی به صورت جدی مذاکره نکرده است و با وجود آن که در ماجرای بیل بارها علیه رئال صحبت کرده، می گوید:" رئال بهترین باشگاه دنیاست اما در حال حاضر شرایط مالی مشکلی دارند. همه باشگاه های مالی این گونه هستند و به همین خاطر متاسفانه باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. تیم‌های اسپانیایی نمی‌توانند منتظر بمانند و ببینند کاماوینگا چه می شود. البته باشگاه های اسپانیایی می دانند که نباید فرصت خرید کاماوینگا را از دست بدهند چون قیمتش بیشتر خواهد شد و این طور نیست که بتوانند او را ارزان بخرند. ادواردو دوست دارد که در یک باشگاه بزرگ بازی کند رئال مادرید همچون بارسلونا یکی از همین باشگاه هاست اما باشگاه های زیادی دوست دارند که او را داشته باشند که تنها در اسپانیا بلکه در آلمان، انگلیس و ایتالیا هم به دنبال او هستند".

این در حالی‌ست که رئال مادرید در حال حاضر شدیداً به دنبال جذب امباپه است و هالند نیز در برنامه این باشگاه جا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала