Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو برای برگشت نیمار ریسک نمی‌کند

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن برای برگشت نیمار عجله نمی‌کند و نمی‌خواهد ریسک کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن دوست ندارد در مورد بهبودی برنامه‌های پزشکی نیمار عجله کند و رفاه بازیکن را در اولویت قرار داده است. او نمی‌خواهد در این زمینه خطری را به جان بخرد.

او قبل از بازی تیم‌اش برابر موناکو در مقابل رسانه‌ها حضور یافته و صحبت کرد. بازی‌ای که مربی آن را "مهم" توصیف نمود.

پاریسی‌ها پس از پیروزی در نیوکمپ مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به مسابقات بر می‌گردند چیزی که مربی آرجانتینی امیدوار است باعث شود بازیکنان تمرکز خود را بر روی آنچه واقعاً مهم است از دست ندهند: "تعهد بعدی"

پوچتینو می‌گوید: "فردا یک مسابقه مهم مقابل تیمی است که فقط پنج امتیاز از ما عقب است. از زمان ورود، مهمترین چالش ما آماده سازی ذهنی است، ما این فرصت را داریم که قدرت ذهنی خود را نشان دهیم که می‌توانیم در برابر بارسلونا قرار بگیریم."

وی در مورد وضعیت نیمار که به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل بارسا بازی کند اظهار داشت: "بهبودی نیمار در برنامه‌های بهبودی پزشکی ما است. اولویت سلامتی بازیکن است."

پوچتینو در مورد مویز کین اشاره کرد: "عملکرد مویز کین برابر بارسلونا تعجب آور است، ما می‌دانیم که او توانایی چه کاری را دارد و از او بسیار راضی هستیم."

مربی پاریسی‌ها همچنان در مورد دراکسلر گفت: "با یک تیم بزرگ، بازیکنان گاهی اوقات باید منتظر فرصت‌ها باشند، جولیان فرصت خود را غنیمت شمرد و او در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала