کابل بر خط انفجارهای ماین های مقناطیسی/ سومین انفجار جان دو تن را گرفت

© Sputnik / Alexander Grashchenkov /  مراجعه به بانک تصاویر کابل بر خط انفجارهای ماین های مقناطیسی/ سومین انفجار جان دو تن را گرفت
کابل بر خط انفجارهای ماین های مقناطیسی/ سومین انفجار جان دو تن را گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
 در نتیجه‌ی انفجار سوم در مربوطات ناحیه‌ی سوم شهر کابل، دو نفر کشته شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل روز گفت، که این انفجار حوالی ساعت ۱۰:۲۰ پیش از چاشت امروز (شنبه، ۲ حوت) در ساحه‌ی «پل وحدت» در ناحیه‌ی سوم شهر کابل رخ داده است.

فرامرز افزود، که این رویداد ناشی از انفجار ماین بوده و یک موتر نوع «رنجر» را هدف قرار داده است.

او در مورد هویت کشته‌شدگان چیزی نگفت.

A general view of Kabul city beneath Koh-e Asmai, popularly called the TV Mountain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
دوانفجار جداگانه شهر کابل را لرزاند

در همین حال گواهان می گویند، که یکی از هدف های انفجار سوم امروز در کابل حاجی خلیل دره صوفی معاون حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری محمد محقق بوده است، در این انفجار که در حوزه سوم رخ داده راننده وخواهر زاده حاجی خلیل زخمی شده است.

این انفجار سومین انفجاری است که از صبح امروز تاکنون در شهر کابل به وقوع پیوسته است. در دو انفجار دیگر که در ساحات سرک «دارالامان»، از مربوطات ناحیه‌ی ششم و «کارته‌ی پروان»، از مربوطات ناحیه‌ی چهارم شهر کابل رخ داده است، دست‌کم سه نفر کشته و دو نفر زخمی شده‌اند.

مسئولیت این انفجارها را شخص و یا گروهی به عهده نگرفته است.

در چند ماه گذشته در شهر کابل انفجار ماین‌ها و ترورها به‌صورت بی‌پیشینه افزایش یافته است. اما این رویدادها علی‌رغم وعده‌ی حکومت برای مهار آن‌ها، هنوز به وقوع می‌پیوندد و قربانی می‌گیرد.

مسئولیت بیشتر آن‌ها را شخص و یا گروهی به عهده نگرفته است، اما دولت همواره این رویداد را به گروه طالبان نسبت داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала