Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کدام مهاجم زوج هالند در بارسا میشود؟

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
منبع نزدیک به بارسلونا میگوید این تیم در کنار علاقه به مهاجم گلزن دورتمند وضعیت ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو و همچنین لوکاکو و لاوتارو از اینتر را نیز دنبال میکند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز موندودیپورتیوو در گزارشی اختصاصی که روی جلد آن نیز قرار گرفته است از علاقه بارسا به جذب ارلینگ هالند مهاجم اهل ناروی تیم دورتمند خبر داد.

فوتبالیست 20 ساله ای که با درخشش در دورتمند آلمان این روزها در محراق توجه تیم های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید قرار گرفته است.

در این میان این منبع خبری گفته بارسا کنار کومان میخواهد یک مهاجم دیگر هم داشته باشد.

سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای دو بازیکنی هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد هستند و میتوانند یکی از گزینه های آمدن به بارسا باشند که در ادامه به صورت جداگانه به وضعیت این بازیکنان میپردازیم.

آگوئرو دوست صمیم مسی 

بازیکن آرژانتینی سیتی که به زودی 33 ساله میشود دو عامل اصلی برای رسیدن به نیوکمپ دارد، دوستی و رفاقت نزدیک او با هموطنش لئو مسی که مدتها در تیم ملی آرژانتین بوده است. از طرف دیگر همین دوستی نیز شاید باعث این شود تا مسی قرارداد خود را با بارسا تمدید کند.

آگوئرو در این فصل بیشتر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده است و همین موضوع باعث شده تا وی فرصت کمتری برای حضور در تیمش داشته باشد.

دپای، هدف اصلی کومان

ممفیس دپای (27 ساله) نیز مانند آگوئرو قراردادش در 30 جون امسال به پایان میرسد و او میتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

این بازیکن هلندی به عنوان هدف اصلی رونالد کومان سرمربی آبی اناری ها تبدیل شده تا جایی که تلاش ها برای خرید او در تابستان گذشته بی حاصل تمام شد.

دپای بازیکنی است که میتواند حتی با توجه به سن بالایش به نیمکت نشینی کنار هالند هم راضی شود.

البته بارسا نباید از مذاکرات برای خرید او دست بکشد، زیرا طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، یوونتوس نیز برای خرید او ابراز علاقه کرده و برای متقاعد کردن او وارد عمل شده است.

یوونتوس میخواهد با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو با او قرارداد امضا کند.

دپای در این فصل 14 گل در 26 بازی برای لیون به ثمر رسانده است.

لوکاکو، بازیکنی که کومان را دوست دارد

گزینه بعدی بارسا روملو لوکاکو (27 ساله) از اینتر است.

این بازیکن بلژیکی نیز در اینتر درخشش خوبی زیر نظر کونته داشته و به عنوان یک مهاجم تنومند از او یاد میشود. نکته ای که او را به بارسا پیوند و ربط میدهد، ارتباط خوب و نزدیک او با رونالد کومان است. هر دو به اندازه کافی از هم شناخت دارند، زیرا لوکاکو زمانی در اورتون شاگرد کومان بوده است.

شماره 9 اینتر با خصوصیات، قدرت، جسارت و تکنیک و تمام کنندگی خوب میتواند یک گزینه خوب برای تقویت خط حمله بارسا باشد.

وی در این فصل 22 گل در 29 مسابقه رسمی برای اینتر به ثمر رسانده است.

لاوتارو، هدف دو ساله بارسا

بارسا دو سال است که به شدت وضعیت این مهاجم ملی پوش ارجنتاینی را دنبال میکند. لاوتارو که 23 ساله است همانند آگوئرو با مسی نیز رابطه خوبی دارد و یکی از خواسته های مسی در طی دو سال گذشته خرید او بوده است.

اینتر به هیچ عنوان زیر بار فروش او نمیرود و حتی میخواهد او را در سن سیرو با تمدید قرارداد نگه دارد.

او تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد و در صورتی که قرارداد جدیدی با اینتر امضا نکند، دوباره گزینه تقویت خط حمله بلوگرانا خواهد بود.

لاوتارو در 32 بازی 13 گل دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала