Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی مرسی‌ساید 2021؛ آنچلوتی همه معادلات را برهم زد + عکس/ویدیو

© AP Photo / Peter Byrne/PAدربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018
دربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
با برتری امشب اورتون در دربی مرسی ساید برابر لیورپول، کارلو آنچلوتی همه معادلات را برعکس ساخت و فصل تازه‌یی را رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیورپول با میزبانی امشب دربی مرسی‌ساید با حساب 2-0 از حریف‌اش اورتون شکست خورد.

در حالی‌که بازی رفت دو تیم در نیم فصل اول با تسای 2-2 همراه شده بود، اما امشب تافی‌ها درخشان‌تر ظاهر شدند و از وضعیت نابسامان میزبان سود برد و با دو گل سه امتیاز مهم را به خانه برد.

 

بازی امشب اما آمارهای گوناگونی را به ثبت رساند.

در این میان پنالتی که برای اورتون گرفته شد داور به بخش ویدیویی مراجعه کرد تا از درست بودن تصمیم‌اش اطمینان بگیرد، که این بررسی VAR نشانه بیشترین تصمیم برعلیه لیورپول بود که بیشتر از تمامی تصمیم‌های مخالف تیم‌ها (11) در کل فصل گذشته بود.

شکست امشب چهارمین باخت خانگی لیورپول برای اولین بار از سال 1923 بود که به ثبت رسید.

البته در سوی مقابل تیم اورتون که طی 22 سال در یک مسابقه لیگ برتری در آنفیلد پیروز نشده بود امشب با هدایت آنچلوتی به این امر مهم دست یافت.

اورتون برای اولین بار از سال 1999 در آنفیلد با گل‌های ریچارلیسون و سگوردسون 2-0 برنده شد که البته ضمن شکست، مصدومیت جوردن هندرسون دردسر دیگری برای یورگن کلوپ بود که اضافه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала