Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

MRI تکلیف کریم را مشخص میکند؛ امید اول گلزنی زیدان به جدال برگامو میرسد؟

© Flickrکریم بنزما مهاجم رئال مادرید Kerim Benzema ve Zinedine Zidane
کریم بنزما مهاجم رئال مادرید  Kerim Benzema ve Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید برای حضور در دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان برابر نماینده ایتالیا منتظر جواب اسکن اش است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید این هفته به مصدومیت ستاره های نامدارش عادت کرده است، پس راموس، هازارد، کارواخال و چند بازیکن دیگر چند روز پیش نیز نوبت به بهترین گلزن این تیم بنزما رسید و آسیب دیدگی کریم بنزما از ناحیه همسترینگ تأیید شد.

به گفته تیم پزشکی رئال او پارگی کوچکی از این ناحیه همراه شده و وضعیت او امروز مشخص میشود.

طبق گزارش ها او به دیدار چهارشنبه شب برابر آتالانتا در برگامو به میدان نمیرود، اما زیدان سرمربی رئال دیشب بعد از پیروزی برابر وایادولید گفته امروز اسکن MRI امروز او مشخص خواهد کرد که آیا او با تیم به ایتالیا سفر میکند یا خیر.

لیست رئالی ها برای این دیدار روز دوشنبه باید به یوفا ارسال شود.

زیدان که در این هفته دست به دامان جوانان و تیم دوم رئال شده، گفته در مورد مهاجم شاره 9 اش ریسک نمیکند و در صورتی که او آماده نباشد با تیم به ایتالیا نمیرود.

از سویی نیز فد والورده امیدوار است که به تیم بازگردد، اما بعید است که زیدان از او استفاده کند، زیرا او یک ماه است به میدان نرفته است.

سرخیو راموس، دنی کارواخال، ادن هازارد، بنزما، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوزولا، رودریگو و مارسلو لیست بلند بالای رئالی ها تشکیل میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала