Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع قاطعانه مورینیو از روش مربیگری خود

© REUTERS / STOYAN NENOVTottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020
Tottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو مربی تاتنهام پس از شکست تیم‌اش در برابر وستهام از روش مربگری خود به شدت دفاع کرده و بحث فعلی بحران تیم لندنی را رد می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام پس از شکست تیم‌اش برابر وستهام با قاطعیت از روش مربیگری خود دفاع کرده اما بدترین عملکرد در دوره مدیریتی‌اش را تأیید می‌کند.

تاتنهام در ورزشگاه لندن دوبار گل دریافت کرد و 2-1 باخت و پنجمین شکست لیگ را در شش بازی اخیر تجربه نمود.

این شکست به این معنی است که مورینیو از 50 بازی لیگ هدایت تاتنهام موفق به کسب تنها 81 امتیاز شده - کمترین امتیاز دوران مدیریتی وی در این مرحله در دوران مربیگری اوست.

با این حال مربی پرتگالی با طرح این سوال که آیا دویدن اخیر اسپرز باعث شده وی فلسفه خود را زیر سوال ببرد، قاطعانه رد کرد.

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: "به هیچ وجه، صفر [تردید]. بعضی اوقات نتایج ناشی از موقعیت‌های متعدد در فوتبال است. روش من و کادر مربیگری من بعد از هیچ کس در جهان نیست."

مورینیو همچنان بحران تاتنهام را نادیده گرفته و افزود: "من نمی‌دانم منظور شما از بحران چیست. اگر بحران ناامیدی و غم و اندوه در رختکن باشد می‌گویم زیرا هیچ کس خوشحال نیست. همه ما نشان دادیم در این بازی، وقتی تیمی با روش ما مبارزه می‌کند تا آخرین ثانیه تلاش می‌کند تا نتیجه متفاوتی را بدست آورد، هرگز گروه بحران آور نیست. گروه‌ها در شرایط بحرانی قرار می‌گیرند وقتی شما در جستجوی شرایط بهتر نیستید نتایجی که بهتر از آن ندارید. بنابراین من نمی‌گویم بحران، من می‌گویم نتایج بد واقعاً بدی است. این واضح است ما در بسیاری از مسابقات شکست می‌خوریم."

آخرین شکست اسپرز - با گل‌های زودهنگام در هر نیمه توسط مایکل آنتونیو و جسی لینگارد - آنها را در رده نهم لیگ برتر متوقف کرد و 9 امتیاز با چکش‌ها فاصله ایجاد شد که در رده چهارم رسید. اما آقای خاص از قبول شانس تاتنهام برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر در حالی که هنوز از نظر ریاضی امکان پذیر بود خودداری کرد اما اعتراف کرد که قهرمانی در لیگ اروپا می‌تواند مسیر مناسب‌تری در لیگ قهرمانان باشد: "هنوز هم از نظر ریاضی امکان پذیر است. وقتی از نظر ریاضی امکان پذیر باشد واقع بینانه است بلکه بسیار سخت است. البته تیم ما مشکلاتی دارد و مشکلات در نتایج و با امتیاز منعکس می‌شود. اما من همچنین معتقدم که کمی از شانس مورد نیاز فوتبال برای پیروزی در مسابقات باید برگردد و اگر این بازگردد همه چیز متفاوت خواهد بود. تصمیمات VAR بارها - نه به طور خاص امروز اما بارها - بحث برانگیز است یا تصمیمات را با یک اینچ تعیین می‌کنید. گاهی اوقات شما به شانس نیاز دارید تا به نفع خود برگردید."

مورینیو تصریح کرد: "من معتقدم اگر این تیم در چند بازی پشت سر هم پیروز شود، شرایط می‌تواند تغییر کند و ما می‌توانیم برای 4 تیم برتر بجنگیم. نه امتیاز اکنون دشوار است اما در فوتبال این امکان وجود دارد. سپس لیگ اروپا وجود دارد که ما زنده هستیم. وقتی زنده هستیم، دانستن این‌که بسیاری از حریفان دشوار وجود دارند و همه جاه طلبی مشابه ما را دارند، اما لیگ اروپا برای ما دریچه فرصت است و شاید بتوانیم به لیگ قهرمانان از طریق آن برسیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала