Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شالکه 0 دورتموند 4؛ هالند دربی روهر را فتح کرد

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با درخشش ستاره‌ جوان و آینده‌دارش دربی حساس روهر را با 4 گل به برتری رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دربی حساس و تماشایی روهر امشب میان دو تیم شالکه و دورتموند برگزار شد که زنبورها با ارائه نمایش برتر و مقتدرانه بازی را 4-0 برنده شدند.

این دیدار که در چارچوب بازی‌های هفته 22 و در ورزشگاه ویلتینس آرنا انجام شد طی آن زورآزمایی دو تیم تا دقیقه 42 مساویانه دنبال می‌شد اما جیدون سانچو قفل دروازه‌ها را شکست و اولین گل بازی را ثبت کرد. سه دقیقه بعد نوبت ارلینگ هالند رسید تا او نیز از هم تیمی‌اش عقب نماند و در دقیقه 45 اختلاف را به دو گل رساند و نیمه اول را 2-0 به سود تیم‌اش کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Borussia Dortmund (@bvb09)

نیمه دوم را میزبان بهتر شروع کرد تا مانع گل‌زنی بیشتر حریف و نیز جبران نتیجه باشد ولی تیم دورتموند رها کردنی نبود که رافائل گوریرو در دقیقه 60 تعادل اصلی میزبان را بار دیگر بر هم زد و بازی را 3-0 ساخت.

ارلینگ هالند که همچنان تشنه گل زدن است، دبل نمود و گل دوم خود و چهارم بازی را در قیقه 79 وارد دروازه فارمن کرد.

دورتموند پس از برتری در لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا، از یک آزمون بزرگ و سخت دیگر سربلند به درآمد تا برای بازی‌های بعدی روحیه بهتر داشته و مصاف‌های آینده را راحت‌تر سپری نماید.

با این برتری زنبورها 36 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به لورکوزن در رده ششم جدول ایستادند اما شالکه که بدترین فصل خود را سپری می‌نماید با 9 امتیاز در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس لیگا ابقا شد تا بیشتر به سقوط از لیگ فکر نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала