هم سنجی اسپوتنیک وی از دید توانایی و اثربخشی با کلاشینکوف 

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر هم سنجی اسپوتنیک وی از دید توانایی و اثربخشی با کلاشینکوف 
هم سنجی اسپوتنیک وی از دید توانایی و اثربخشی با کلاشینکوف  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
در اتریش، شایستگی و اثربخشی واکسین اسپوتنیک وی را جنگ افزار کلاشنیکوف هم سنجی کردند. 

تحویل واکسین اسپوتنیک وی به اتحادیه افریقا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
تحویل واکسین اسپوتنیک وی به اتحادیه افریقا
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان تالهمر، استاد برجسته کارشناس بیماریهای عفونی در دانشگاه پزشکی وین و رئیس انجمن بیماریهای عفونی و طب گرمسیری اتریش گفت، که واکسین روسی اسپوتنیک وی، در برابر ویروس کرونا کارآیی و توانایی قابل مقایسه با ویژگی های تفنگ هجومی کلاشنیکوف را نشان می دهد.وی خاطرنشان کرد، که در واکسیناسیون اول و دوم از وکتورهای ویروسی مختلف استفاده می شود که باعث افزایش اثربخشی می شود.

وی افزود: "اسپوتنیک وی مانند یک تفنگ هجومی روس کلاشنیکوف است: ساده، قابل اعتماد و موثر. داده های دلگرم کننده در مجله ای بسیار معتبر - دیرهنگام اما با این وجود - منتشر شد. در طی واکسیناسیون اول و دوم، از ناقلین ویروسی مختلف استفاده می شود که باعث افزایش اثربخشی می شود".

همانطور که دولت اتریش روز شنبه اعلام کرد، این جمهوری در حال مطالعه درخواست و آمادگی روسیه برای تولید اسپوتنیک وی در تأسیسات تولید شرکت های اتریشی است.

پیش از این، دیمیتری لیوبینسکی، سفیر روسیه در اتریش گفته بود، که این سفارت اطلاعات آمادگی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای تولید واکسین اسپوتنیک وی را به دولت اتریش منتقل کرده است.

یادآوری می کنیم، که واکسیناسیون در برابر ویروس کرونا در اتریش از دسامبر سال 2020 آغاز شد و در حال حاضر واکسین ها از سوی Pfizer و BioNTech ، Moderna و AstraZeneca تهیه می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала