Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهام 2 تاتنهام 1؛ تیم آقای خاص همچنان در نوسان

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
وستهام در بازی خانگی هفته 25 لیگ برتر حریف قدرش تاتنهام را با دو گل از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بیست‌وپنجمین هفته از بازی‌های لیگ برتر جزیره تیم فوتبال وستهام یونایتد در یک بازی خانگی (به میزبانی ورزشگاه لندن) تاتنهام را با شکستِ 2-1 بدرقه کرد.

در این دیدار تیم مورینیو هرچه می‌زد به در بسته بود اما وستهام با گل‌ آنتونیو در دقیقه 5 نیمه اول را از حریف برنده شد تا در نیمه مربیان اندک نفس راحتی بکشد.

در نیمه دوم و در همان آغاز کار (دقیقه 47) تیم مورینیو شوک دید زیرا این‌بار لینگارد روی پاس پابلو فورنالس گل دوم وستهام را به ثبت رساند که پیروزی میزبان را قطعی ساخت تا گل دقیقه 64 لوکاس مورا سد راه کسب سه امتیاز برای این تیم نشود.

در نهایت بازی را وستهام با حساب 2-1 به برتری رسید و 45 امتیازی شد تا به جایگاه چهارم جدول صعود نماید در حالی‌که تیم تاتنهام با 36 امتیاز در رده نهم ماند اما احتمالا اگر آرسنال در بازی سخت امشب خانگی برابر منچسترسیتی به برتری برسد می‌تواند به رده هشتم برسد و تیم مورینیو تا پله دهم سقوط نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала