Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: پس از شکست مقابل پاریسنژرمن ناامید شدهام

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان از این واقعیت ابراز تأسف کرد که بارسلونا پس از تساوی مقابل کادیز موفق به استفاده از شکست اتلتیکو مادرید نشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ روز شنبه اتلتیکو مادرید برابر لوانته با دو گل شکست خورد و همین فرصت گذاشت تا بارسلونا خود را به 6 امتیازی این تیم در صدر جدول برساند ولی برعکس انتظار، اعلام شدن یک پنالتی دیرهنگام برای کادیز، تیم کومان را هشت امتیاز از اتلتیکو عقب نگهداشت.

پس از این دیدار کومان ابراز تاسف کرد و گفت: "ناامیدکننده است، این نوع بازی‌ها را باید برنده شویم و ما این کار را نکردیم. این یک فُرصت بزرگ است که بعد از شکست اتلتیکو مادرید از دست رفت. من بسیار ناامید شده‌ام، بیشتر از بازی سه‌شنبه گذشته (زمانی‌که بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن باخت). ما اجازه دادیم دو امتیاز از ما دور شود. ما ناامید هستیم."

کومان در مورد بازیکنان‌اش در ادامه اضافه کرد: "من دوست ندارم بازیکنان را به طور جداگانه سرزنش کنم. ما در حمله عملکرد چندانی نداشتیم و باید متفاوت دفاع کنیم. از نظر کیفیت، ما باید برنده می‌شدیم."

بارسلونا امشب بعد از این‌که پنالتی لیونل مسی در دقیقه 32 تبدیل به گل شد یک بر صفر پیش افتاد اما عدم اضافه شدن گل دیگر به این جمع، به وضح سبب ناامیدی کومان شده است.

مربی هالندی پذیرفت: "مسئله این است كه خط امتیاز خیلی نزدیك بود و هر لحظه می‌توانستند مساوی كنند همانطور كه ​​اتفاق افتاد. در چند دقیقه آخر فُرصت تساوی را به آنها دادیم. اگر بازی را نکشید و نیمه دوم را گل نکنید آنها همیشه می‌توانند گل بزنند. ما برای ایجاد فرصت‌ها تلاش می‌کردیم زیرا آنها عمیق بودند و فضایی وجود نداشت. در جلو فاقد طراوت بودیم."

کومان در مورد پنالتی تصریح نمود: "ما باید اتفاقاتی که در پنالتی رخ داد [کادیز دیر برنده شد]، کل بازی را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببینیم چگونه این اتفاق افتاده است."

کومان در حالی چنین می‌گوید که پس از اعلام شدن پنالتی به نفع کادیز، لحظه‌ای که کلمنت لنگلت به چالش کشیده شد ناراضی بود و تردید داشت. وی گفت: "من تصاویر را سریع دیدم و فکر می‌کنم مشکوک است اما می‌توان آن را ویصل زد. من نمی‌دانم که آیا لنگلت باید برای رفتن به سوی توپ ریسک کند یا خیر."

علی‌رغم این نتیجه کومان اظهار داشت: "ما هنوز هم می توانیم کاری انجام دهیم ، هیچ تیمی وجود ندارد که در مسابقات به راحتی برنده شود."

این درحالیست که هفته پیش بارسلونا در برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان باخت و حالا در برابر کادیز بازی خود را مساوی کند. در بازی بعدی لالیگای این چهارشنبه بارسا باید به مصاف الچه برود که آن دیدار نیز در نیوکمپ انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала