Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: بنزما آماده نباشد بازی نمیکند، خوشحالم و باید همین روند را ادامه دهیم

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری پس از پیروزی مقابل وایادولید با تاکید بر اهمیت این برد در مورد وضعیت مصدومیت ستاره تیمش نیز صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در ادامه هفته 24 رقابت های لالیگا با تک گلی که توسط ضربه سر کاسیمرو به ثمر رسید از سد وایادولید گذشت و سه امتیاز مهم دیگری را تصاحب کرد.

رئال در حالی به این پیروزی مهم دست پیدا کرد که زیدان 9 بازیکن اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این موضوع یک بار دیگر باعث نشد او و شاگردانش برای کسب سه امتیاز و برد دست بکشند.

رئال در حال حاضر با 52 امتیاز و یک بازی کمتر در فاصله 3 امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین جدول قرار دارد.

زیدان سرمربی رئالی ها در نشست خبری پس از پایان این بازی و کسب سه امتیاز ارزشمند دیگر به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه مصدوما زیادی داشتیم اما تیم خوب کار کرد. از اینکه توانستیم با کلین شیت به چهارمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کنیم، خوشحالم و باید به همین روند ادامه دهیم.

در حال حاضر اوضاع همین است و باید با آن کنار بیاییم. مجبور هستیم با همه تیم هم دفاع کنیم و هم حمله.

از همین حالا به فکر بازی چهارشنبه هستیم که بتوانیم در این بازی هم برنامه های مان را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

زیدان در مورد گلزن سه امتیازی کاسیمر نیز گفت: او با وجود اینکه یک هافبک دفاعی است، اما ششمین گل فصل خود را زد. ما همه میدانیم که او بازیکن فوق العاده خوبی در تیم ماست که میتواند ضربات سر خوبی بزند.

سرمربی تیم در مورد وضعیت مصدومان تیمش بخصوص زیدان نیز گفت: در مورد کریم ریسک نخواهیم کرد، اگر او آماده نباشد مقابل آتالانتا به میدان نخواهد رفت. او امروز MRI خواهد داد و وضعیتش مشخص خواهد شد.

وضعیت مصدومان تیم خیلی ناراحت کننده است، اما در حال حاضر چاره ای نداریم. نمیدانم مصدومان کی برمیگردند و در آینده چه میشود، اما از بازیکنانم که جای خالی شان را پر کردند، تشکر میکنم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала