Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از رونالدو، حالا عربستانی‌ها مسی را وسوسه کردند

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
پس ازد پیشنهاد یک شرکت گردشگری عربستانی توسط کریستیانو رونالدو، حالا این پیشنهاد به لیونل مسی نیز داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تلگراف انگلیس ، قرار است لیونل مسی، اجازه دهد تا از نامش در یک کمپین تبلیغاتی در عربستان سعودی استفاده شود. نام مسی چیزی است که توریست های زیادی را به خود جلب می کند و به همین خاطر یک شرکت گردشگری می خواهد با استفاده از نام این ستاره فوتبال توریست های فراوانی را به عربستان بکشاند.

شنیده ها حاکی از این است که شرکت گردشگری عربستانی قبل از مذاکره با مسی با کریستیانو رونالدو هم صحبت هایی داشته است اما این ستاره پیشنهاد عربستانی ها را رد کرده است. با توجه به این که رد کردن پیشنهادهای تبلیغاتی توسط رونالدو چیزی است که مانند از دست دادن موقعیت گلزنی این بازیکن به ندرت اتفاق می افتد، رد پیشنهاد این شرکت گردشگری باعث تعجب خیلی ها شده است.

البته تبلیغ برای عربستانی ها کاری است که خالی از ریسک نیست و اگر چه مسی بارها نشان داده است که جبهه گیری سیاسی ندارد اما این کار با توجه به شرایط عربستان باز هم کاری پر ریسک محسوب می شود.  پیش بینی می شود مسی در یک ماه آینده به پیشنهاد این شرکت جواب دهد. مسی در حال حاضر حامیان مالی و تبلیغاتی فراوانی دارد و 10 شرکتی که مسی با آنها کار می کنند جزو غول های دنیای تبلیغات دنیا هستند که از میان آنها می توان به پپسی و آدیداس اشاره کرد و شرکت های زیادی نیز در خواست همکاری با این ستاره را دارند.

​به نظر می رسد مسی و مشاورانش برای قبول این پیشنهاد مدت زیادی را صرف ارزیابی شرایط کنند. رئال مادرید نیز به تازگی از یک شرکت عربستانی دیگر پیشنهادی 150 میلیون یورویی دریافت کرده بود و علاوه بر آن بندهای دیگری هم نظیر حمایت مالی از تیم بانوان این باشگاه نصیب باشگاه اسپانیایی می شد. 

پرز قبل از این هم همکاری های زیادی با شرکت های عربستانی کرده است و دولت اسپانیا هم قراردادهایی با عربستانی ها داشته است. با توجه به این مسائل مسی، شاید مسی تصمیم به قبول این قرارداد وسوسه انگیز و پر سود مالی شود. ضمن این که پیش از این هم چندین ورزشکار معروف با عربستان پروژه های تبلیغاتی انجام داده اند و خود مسی هم سال گذشته در سوپر کاپ اسپانیا در جده به میدان رفت و در مجموع مسئولان عربستان توانسته اند با سرمایه گذاری های زیاد برگزاری بسیار از مسابقات را به این کشور بیاورد. در مثالی دیگر برزیل و آرژانتین در سال 2019 در دیداری دوستانه مقابل هم در ریاض به میدان رفتند. 

شاید همه این مسائل مسی را به این فکر بیاندازد که چرا نباید این پیشنهاد مالی سنگین را قبول کند. برای عربستان هم داشتن یک ستاره تبلیغاتی در ابعاد مسی می تواند جنبه های مثبت زیادی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала