آمریکایی ها نیروهای ویژه آلمانی را با تروریست ها به اشتباه گرفتند

CC BY 2.0 / DVIDSHUB/Staff Sgt. David Bruce / Bold Quest 2011 ongoing at Atterburyآمریکایی ها نیروهای ویژه آلمانی را با تروریست ها به اشتباه گرفتند
آمریکایی ها نیروهای ویژه آلمانی را با تروریست ها به اشتباه گرفتند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
نیرو های ویژه یک واحد نخبه آلمان که در اریزونای آمریکا تمرین می کردند، با تروریست ها به اشتباه گرفته شدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه آلمانی  Der Spiegel نوشت: دو تن از سربازان نیرو های ویژه آلمان در آریزونای آمریکا  از بیمارستان محلی بازدید کردند تا مشخص کنند که آیا پزشکان می توانند در موارد اضطراری و شیوع ویروس کرونا، کمک  های اولیه پزشکی را به سربازان آلمانی ارائه دهند یا خیر.

از آنجا که افسران بازدید کننده از بیمارستان اسناد هویت خود را نشان ندادند، در نتیجه آنها با تروریست هایی که گویا برای فراهم سازی حمله تروریستی به بیمارستان آمده اند؛ به اشتباه گرفته شدند.

تصمیم جدید امریکا مبنی بر خروج نیروهایش از آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
تصمیم جدید امریکا مبنی بر خروج نیروهایش از آلمان

اف‌بی‌آی ( اداره تحقیقات فدرال) با سفارت آلمان در واشنگتن تماس گرفت، اما در آنجا به دلیل پنهان کاری زیاد ، آنها از تمرینات نیروهای ویژه آلمانی در آریزونا اطلاعی نداشتند. فقط در نتیجه تماسهای متعدد با آلمان وضعیت روشن شد.

پیش از این گزارش شده بود که ایالات متحده تصمیم برای بیرون کشیدن نیروهای خود از آلمان را تغییر داده است.

این خبر به گونه‌ای غیرمنتظره توسط تاد والترز، فرمانده ارشد ناتو در اروپا اعلام شد. او گفت خروج 12 هزار سرباز معلق خواهد شد تا لوید آستین، وزیر دفاع جدید ایالات متحده بتواند آن را دقیقا ارزیابی کرده و به رئیس جمهور جو بایدن گزارش دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ماه ها پیش اعلام کرده بود از آنجا که آلمان به افزایش هزینه‌های نظامی خود توجه نکرده، امریکا 12 هزار نیروی نظامی خود را که در این کشور مستقر هستند فراخواهد خواند. امریکا خروج این سربازان از خاک آلمان را جابجایی "استراتژیک" خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала