Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا با افت جدی مواجه شده است؛ درخشش‌های فردی مسی کارساز نیست

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
بارسلونا با افت جدی مواجه شده و درخشش‌های فردی مسی ناجی این تیم نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «مارکا» اعلام کرد پس از شکست در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل سویا که با نتیجه 2 بر صفر رقم خورد، بارسلونا مقابل پاری‌سن‌‌جرمن تحقیر شد و شکست سنگین 4 بر یک را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
رکورد جدید مسی در لالیگا؛ کاپیتان از ژاوی عبور کرد + عکس

 آبی‌اناری‌ها، روز گذشته نیز در مصاف با کادیز در شرایطی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، به تساوی قناعت کرد تا در لالیگا سانتاندر سقوط کند. درخشش‌های فردی مسی برای جبران کمبودهای بی‌شمار بارسلونا کافی نبوده است. حتی پدری و آنتوان گریزمن هم نتوانستند تیم را نجات دهند و به نوعی ناامید شدند.

در نیوکمپ اوضاع ناخوشایند است. کاتالان‌ها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا هستند و بعید به نظر می‌رسد در لالیگا سانتاندر هم به قهرمانی دست یابند.

هنگامی که لیونل مسی تصمیم گرفت در تابستان سال گذشته بارسلونا را ترک نکند، بسیاری از هواداران این باشگاه انتظار داشتند که عملکرد درخشانی از فوق ستاره آرجنتینی در این فصل هم ببینند اما روند حرکتی مسی به گونه‌ای بوده که نتوانسته همچون گذشته به کمک بارسا بیاید.

علاوه بر تمامی مشکلاتی که بارسلونا داشته، قرارداد لیونل مسی در پایان فصل به پایان می‌رسد و اگر باشگاه نتواند او را متقاعد کند که قراردادش را بار دیگر تمدید کند، چالش‌های بزرگ‌تری در انتظار بارسلونا خواهد بود و البته مسی برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا به ماجراجویی در باشگاهی دیگر خواهد پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала