تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در سه جنگ پیشی گرفت

© AP Photo / Mark Lennihanتلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در سه جنگ پیشی گرفت
تلفات کرونا در آمریکا از قربانیان این کشور در سه جنگ پیشی گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
آمار فوتی های ناشی از بیماری COVID-19 در آمریکا با گذشتن از مزر 500 هزار نفر ازتعداد قربانیان سه جنگ اخیر این کشور فراتر رفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از TMZ تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز 500 هزار نفر گذشت، این این رقم که بیش از تلفات این کشور در جنگ جهانی دوم، جنگ کوریا و جنگ ویتنام، محاسبه شده است.  

بر اساس گفته این پورتال خبری، در جنگ جهانی دوم 291 هزار آمریکایی جان باختند، در جنگ ویتنام، 47 هزار و 400 نفر و در جنگ کوریا 33 هزار و 700 آمریکایی جان های شان را از دست دادند.

قبرستان امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2020
تلفات امریکا ناشی از کرونا بیشتر از تلفات جنگ جهانی محاسبه شده است

طبق داده های ارائه شده توسط این پورتال ، بیش از 500 هزار تا کنون در پی ابتلا به بیماری COVID-19 در ایالات متحده جان داده اند.

بر اساس آخرین آمار ها، تاکنون بیش از 511 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. بنا به داده‌های منتشره از سوی دانشگاه جان هاپکینز، تا عصر روز یکشنبه مرگ بیش از 498 هزار آمریکایی براثر بیماری کرونا تایید شد. آمریکا در سطح جهانی هم رکوردار بالاترین میزان ابتلا و مرگ و میر است و با اختلاف به یکه تازی خود ادامه می‌دهد.

بایدن پیش از رسیدن به کاخ سفید متعهد شده بود در 100 روز اول ریاست جمهور خود دست کم 100 میلیون آمریکایی را در برابر کرونا واکسینه کند.

با گذشتن شمار قربانیان شیوع ویروس کرونا در آمریکا از مرز 500 هزار نفر، رئیس‌جمهور این کشور عصر امروز به یاد آنان مراسم سکوت برگزار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала