جهش های خطرناک تر COVID-19 به سرعت آلمان را تهدید می کند.

© Sputnik / Christian Mang /  مراجعه به بانک تصاویر جهش های خطرناک تر COVID-19 به سرعت آلمان را تهدید می کند.
جهش های خطرناک تر COVID-19 به سرعت آلمان را تهدید می کند. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
سایبرت گفته است که تعداد عفونت ها نوع جهش یافته ویروس کرونا در آلمان در حال افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک، استففن سایبرت سخنگوی کابینه وزیران آلمان اظهار داشته است: "زمان که تعداد مریضان آلوده به کرونا ما هر روز کاهش می یافت، اکنون پشت سر ما است. فعلاً ویروس دوباره رشد می کنند، جهش های خطرناک تر و واضح تر بیشتر می شود. ما به زودی گزارشات جدیدی دریافت خواهیم کرد و این سهم بیشتر رشد خواهد کرد. "

گونه جدید ویروس کرونا به آلمان رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2021
گونه جدید ویروس کرونا به آلمان رسید

وی خاطرنشان کرد: وضعیت سختی در مناطق سرحدی مشاهده می شود ، جایی که ویروس به طور فعال تری در حال گسترش است. بنابراین ، به گفته وی، مشورت ها بین مقامات آلمان و فرانسه برنامه ریزی شده است.

در آلمان، از 2 نوامبر، یک رژیم اقدامات محدودکننده در سراسر کشور در حال اجرا است، که در 16 دیسامبر تقویت شد. در اوایل فبروری، در برابر بهبود اوضاع ، مقامات توافق کردند که برخی از محدودیت ها را کاهش دهند، به طور مثال ، از 22 فبروری، مکاتب و کودکستان ها در اکثر مناطق به صورت محدود از سر گرفته شدند، و از اول مارچ برنامه ریزی شده است تا کار آرایشگاه ها را از سر بگیرد. در همین زمان ، مقامات کشور، از جمله وزارت صحت عامه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با استناد به موارد دیگر، گسترش نسخه های جهش یافته ویروس کرونا، با کاهش دقیق محدودیت ها موافق هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала