Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوردی آلبا: "ما مقصریم، فرصت استثنایی برای پیروزی داشتیم

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Жорди Альба
Игрок команды FC Barcelona Жорди Альба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
جوردی آلبا ستاره خط دفاعی بارسلونا پس تساوی این تیم برابر کادیز تقصیر را به عهده بازیکنان گرفته و از این‌که فرصت عالی را از دست دادند ابراز تاسف کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود برابر کادیز تن به تساوی 1-1 داد. پس از این بازی جوردی آلبا صحبت‌هایی داشت که جالب توجه بود.

او به تلویزیون بارسا: "این تقصیر ماست. ما خیلی عقده داریم، رقیب در زمین خیلی بسته کار کرد و به دنبال یک بازی منزوی بود که اینطور اتفاق افتاد. ما مقصر هستیم و فرصتی استثنایی برای صعود داشتیم."

او تصریح کرد که اگر آنها می‌خواهند آرزوی قهرمانی در لیگ یا قهرمانی در جام را داشته باشند، نمی‌توانند مانند اشتباهات مقابل کادیز دوباره اشتباه انجام دهند: "چیزهای زیادی باقی مانده اما ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این نقاط فرار کنند، هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. ما نتوانستیم پیروز شویم و حیف است. چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد، این درست نیست. ما می‌دانستیم که این یک بازی دشوار است و آنها خود را در زمین خود قفل می‌کنند. ما بارسا هستیم و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. ما از فرصت‌های خود استفاده نکرده‌ایم."

علی‌رغم اعتراف به ناامیدی وی اظهار کرد: "ما باید ادامه دهیم این بارسا است. امروز شرم آور بود من فکر می‌کنم تیم تلاش کرده و ما باید در سه مسابقه‌ای که داریم باید برنده شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала