Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوشحال کنندۀ نامزد ریاست بارسا: یک حامی مالی داریم که برای ما سه ستاره می‌خرد

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
تونی فریکسا یکی از نامزدان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، مدعی‌ست که با یک حامی مالی به توافق رسیده که 250 میلیون یورو به باشگاه می‌دهد تا از بحران اقتصادی بیرون شود.

به گزارش اسپوتنیک، مناظرۀ نامزدان انتخابات باشگاه بارسلونا، امروز در غیاب خوان لاپورتا از نامزدان پیشتاز برگزار شد که در آن فونت و فریکسا به صورت رو در رو به گفت‌وگو و تشریح برنامه‌های شان پرداختند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
همه نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، خواهان ماندن مسی اند

در بخشی از این مناظره، تونی فریکسا مدعی شد که او برنامه خوبی برای بیرون شدن از بحران مالی دارد و با یک سرمایه‌گذار و حامی مالی به توافق رسیده که با پرداخت 250 میلیون یورو، زمینۀ جذب سه ستاره را مهیا می‌سازد.

او در این مورد گفت:" در فصل 2021/22، تیم 3 ستاره درخشان را جذب خواهد کرد. دو بازیکن در خط حمله و یکی در خط دفاع. ما در خصوص آن مطالعه کرده‌ایم و همه این بازیکنان برای فصل بعدی برای خرید در دسترس خواهند بود . بارسا باید تیم رقابتی داشته باشد. اینکه رونالد کومان بازیکنان فعلی را دوست نداشته باشد، غیرممکن است چون حالا هم بازیکنان منحصر به فردی در ترکیب داریم. در برنامه‌های من کومان تا پایان قراردادش خواهد ماند و با یک حامی مالی به توافق رسیده‌ایم که با پرداخت 250 میلیون یورو، مشکلات اقتصادی تیم را رفع می‌سازد".

در این مناظره فریکسا همچنان تعهد سپرد که حدود 49 درصد از درامد باشگاه را برای نقل‌وانتقالات اختصاص خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала