Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو ستاره ناکام این فصل در ضربات ایستگاهی

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در این فصل هنوز از روی ضربه ایستگاهی گلی به ثمر نرسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو در این فصل 16 گل در 18 بازی سری آ و 23 گل در 27 بازی (همه رقابت‌ها) به ثمر رسانده که وی را با 36 سال سن همچنان یک مهاجم قهار و تمام کننده واقعی نشان می‌دهد.

او از گل زدن خسته نمی‌شود و ستاره مورد نیاز یوونتوس است که مثل سال‌های گذشته چندان روزهای خوشی ندارد و حالا پس از بازی در لیگ خود را برای دیدار برگشت مقابل پورتو آماده نماید که چهارشنبه گذشته با حساب 2-1 باخت.

ضربات آزاد مستقیم 0/11

اما برای یک سال دیگر مهاجم پرتگالی هنوز در برابر ضربات آزادِ مستقیم یکی از ویژگی‌های عالی وی در طول سال‌های حضورش در لیگ برتر یا در رئال مادرید، مقاومت می‌کند. بین سری آ و لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو در این فصل در مجموع یازده ضربه آزاد مستقیم زده که هیچ کدام به گل بدل نشده است.

مربی وی آندر آ پیرلو در یک کنفرانس مطبوعاتی از این آمار ضعیف گفت که "وکیا سیگنورا" نیاز به "گلزنی بیشتر از ضربات آزاد دارد" اما از رونالدو دفاع کرده و اطمینان داد "او روزانه تمرین می‌کند" تا نمایش خود را بهتر کند.

 

"او اخیراً خیلی بهتر شده است."

"درست است که ما نیاز به گلزنی بیشتر از روی ضربه‌های آزاد و مستقیم داریم. بعضی اوقات این جزئیات می‌تواند تعیین کننده باشد وقتی که صحبت از برنده شدن در بازی‌ها می‌شود، به ویژه هنگامی که با تیم‌های نزدیک به هم مواجه می‌شوید. رونالدو روزانه تمرین می‌کند، او سعی دارد خود را بهتر آماده سازد و اخیراً در این زمینه بسیار بهتر عمل کرده است."

پیرلو قبل از بازی با کروتونه در کنفرانس مطبوعای اظهار داشت: "او آرام تر است و من مطمئن هستم که در کوتاه مدت قصد دارد از روی ضربه‌های آزاد مستقیم گل‌های بیشتری به ثمر برساند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала