Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرصت 10 روزۀ کومان برای بقا در بارسلونا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در 10 روز آینده دو بازی بسیار سرنوشت‌ساز برابر دو تیم قدرتمند سویا و پاریسن‌جرمن دارد و در صورتی که در این دو آزمون ناکام بماند، احتمال می‌رود که هدایت آبی‌اناری‌ها اخراج شود.

به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا در آغاز فصل، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که مدیران این باشگاه انتخاب خوبی انجام داده اند و این مربی هالندی گزینۀ خوبی برای کاتالان‌ها خواهد بود.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
پیام کومان به کاتالان‌ها: تسلیم نشوید

نتایج بارسلونا اما نشان می‌دهد که مرد هالندی نیز همانند والورده و ستین، خوب کار نکرده و شکست 0-2 برابر سویا در دیدار رفت نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری و باخت سنگینِ 1-4 برابر پاریسن‌جرمن در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، گواه بر این موضوع اند.

کومان که تیمش با 8 امتیاز اختلاف در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد، 10 روز فرصت دارد تا نشان دهد که گزینۀ مناسبی برای این تیم است.

بارسلونا طی 10 روز آینده، برابر الچه، سویا و اوساسونا در لالیگا، سویا در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا و دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر پاریسن‌جرمن بازی خواهد کرد و این سرمربی هالندی نیاز دارد تا در این دیدارها به برتری برسد و خودش را به عنوان سرمربی کاتالان‌ها ابقأ کند.

از سویی هم انتخابات باشگاه بارسلونا به تاریخ 7 مارچ برگزار خواهد شد و اگر این مربی هالندی با نتایج خوب قناعت رییس جدید را فراهم نکند، قطعاً از هدایت بلوگرانا اخراج خواهد شد.

از میان سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، لاپورتا بزرگترین حامی کومان است اما او نیز شرط گذاشته که در صورت کسب نتایج درخشان با این مربی ادامه خواهد داد و در صورت کسب نتایج ضعیف تمایلی به حفظ کومان ندارد.

این در حالی‌ست که فریکسا و فونت حامی ژاوی اند و تلاش دارند تا در صورت برنده شدن در انتخابات، کاپیتان و ستاره سابق شان را برای گرفتن هدایت این تیم قانع سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала