Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند بهتر از لواندوفسکی است، او واقعا خاص است!

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
برنده توپ طلا که یکی از مهاجمان تاریخ فوتبال است، به این باور است که ارلینگ هالند به یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال مبدل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، فن باستن، اسطوره هالندی میلان به این باور است که ارلینگ هالند، مهاجم بورسیا دورتموند به یکی از بهترین های دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
قیمت نجومی دورتموند برای فروش ارلینگ هالند
اسطورۀ فووتبال هالند و برنده سه توپ طلا که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است، در این خصوص گفت:«آیا هالند، روبرت لواندوفسکی جدید است؟ نه، من فکر می کنم او حتی از لواندوفسکی هم بهتر است. کسی که در این سن چنین توانایی هایی دارد، می تواند یکی از اسطوره های فوتبال شود. او واقعا پسر خاصی است».
باستن در ادامه گفت:«نمایش های هالند نه تنها باعث شده بزرگ ترین تیم های جهان او را بخواهند، بلکه بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هم از او تمجیدهای زیادی کرده اند. فکر می کنم هالند نسبت به عملکردش در حال حاضر می تواند کارهای بسیار بزرگ تری انجام دهد. هالند بسیار باهوش است، تکنیک خیلی خوبی دارد و گل های زیادی می زند».

مهاجم 20 ساله دورتموند این روزها حسابی روی دور است و اخیرا یک گل تماشایی وارد دروازه شالکه کرد تا توانایی هایش را بار دیگر به رخ جهانیان بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала